ATTENTION: Please enable Javascript in your browser for full site functionality.
Skip to navigation Skip to main content Skip to footer

Alloga

Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Alloga

Flexibiliteit in logistieke oplossingen

Een logistieke dienstverlener in de farmacie moet meer in huis hebben dan producten van A naar B vervoeren. Gespecialiseerde kennis van de sector en de producten is een vereiste. Een bedrijf dat delen van het logistieke proces uitbesteedt, wil garanties dat op zorgvuldige wijze met de geneesmiddelen wordt omgegaan. De apotheker of klant die de producten in ontvangst neemt, moet kunnen vertrouwen op een perfecte logistieke afhandeling. En ook de logistieke ondersteuning van clinical trials is gespecialiseerd werk. Alloga Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Wilt u onderdeel uitmaken van ons team bij Alloga? Kijk hier dan naar onze vacatures of stuur een open sollicitatie.

Dit zijn onze actuele vacatures

  • Key Accountmanager (fulltime) Locatie: Veghel
  • Customer service employee (fulltime) Locatie: Veghel & Wijchen
Alloga logo

Key Accountmanager (fulltime) Locatie: Veghel

Ben jij op zoek naar een baan in een dynamische omgeving, bij een internationaal bedrijf waar jij het verschil kan maken voor klanten én patiënten? Ben jij een high potential die een brugfunctie vervult tussen ontwikkelingen bij de klant in de farmaceutische industrie en de supply chain? Vind je het lastig om ‘nee’ te zeggen, maar kun je dat wel als de situatie erom vraagt? Dan is Alloga op zoek naar jou!

Alloga is een betrouwbare partner in de farmaceutische logistieke (inter)nationale dienstverlening. De focus van Alloga ligt op de totale dienstverlening in de logistiek van farmaceutische goederen: zowel contract logistiek als transport en order-to-cash activiteiten.

Voor Alloga in Veghel zijn wij op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze en resultaatgerichte

Key Accountmanager (40 uur)

In deze rol ben je commercieel verantwoordelijk voor het behoud en de ontwikkeling van een aantal key accounts van Alloga; zowel de omzet als de winstgevendheid. Dit doe je door klantwensen te vertalen naar operationele oplossingen en je zorgt ervoor dat deze oplossingen daadwerkelijk geïmplementeerd worden. Ook ben je in staat om ‘jouw’ klanten zich maximaal te laten conformeren aan onze standaardprocessen.

Naast het beheer van jouw klantportfolio, zal je een rol spelen in het realiseren van new business door middel van het beantwoorden van tenders en RFQ’s.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent sterk in het analyseren van mogelijkheden en de toegevoegde waarde van de business van bestaande klanten en kan op basis daarvan logistieke concepten verder ontwikkelen;
  • Vervullen van een brugfunctie tussen de Operatie, Customer Service, Finance en Quality;
  • Verantwoordelijkheid nemen voor je accounts op basis van een servicegerichte houding;
  • Support aan de Managing Director bij account gerelateerde vraagstukken;
  • Toetsen en bijsturen van accounts op naleving van gemaakte (contract)afspraken;
  • Door ontwikkelen van logistieke concepten binnen de organisatie en de organisatie van de key accounts;
  • Opbouwen en onderhouden van een professioneel intern/extern commercieel netwerk;
  • Je bent aantoonbaar handig met systemen en rapportages (vergevorderd in Excel is een harde eis);
  • Realiseren van gestelde doelen in jaarplan.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een collega die invulling geeft aan de term ‘getting things done’. We zoeken een collega met onderscheidend communicatietalent, leiderschap op basis van overtuigingskracht, expertise en een gevoel voor complexe processen. Je bent een interne en externe relatiebouwer en team player met goed gevoel voor commerciële belangen. Je bent proactief en niet bang de status quo ter discussie te stellen.

Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde HBO-opleiding;
  • Circa 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke accountmanagement rol, waarbij ervaring in een logistieke organisatie een must is;
  • Affiniteit met de farmaceutische branche is een pre;
  • Affiniteit met data en IT;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Goede beheersing van het Microsoft Office pakket, met name Excel en Power Point;
  • Daarnaast beschik je over de competenties: communicatief vaardig, resultaatgericht, probleemoplossend vermogen, overtuigingskracht.

Wat bieden wij?

Alliance Healthcare biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto, bonusregeling en thuiswerkbeleid.

Ben je geïnteresseerd?

Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewekt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen d.m.v. de volgende button

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met David de Wit (Head of Sales and Customer Service Alloga) via 06-53638659 of david.de.wit@alloga.nl of met Dirk Hintzen (HR Business Partner) via 06-34107265 of dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl.


Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl, of www.alloga.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Customer service employee (fulltime) Locatie: Veghel & Wijchen

Alloga: flexibiliteit in logistieke oplossingen

Alloga is een betrouwbare partner in de farmaceutische logistieke dienstverlening. De focus van Alloga ligt op de totale dienstverlening in de logistiek van farmaceutische goederen: zowel contract logistiek als transport en order-to-cash activiteiten.

Voor Alloga Veghel en Alloga Wijchen zijn wij op zoek naar enthousiaste en oplossingsgerichte

Customer service employees

(fulltime)

Wat verwachten wij van jou?

In deze belangrijke functie ben jij het eerste contact van onze boeiende nationale & internationale klanten en draag jij bij om een goede klantrelatie op te bouwen. Jij bewaakt het orderproces, coördineert binnenkomende en uitgaande goederenstromen en bent van A-Z vast aanpreekpunt voor onze klanten. Jij bent de regisseur in ons “logistieke” web! Jouw belangrijkste taken als CS-employee zijn:

  • Verwerken van de administratie voor ingekomen goederen;
  • Plannen van het laden en lossen van de vervoerders die voor jouw klanten rijden;
  • Eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten met allerlei soorten vragen;
  • Oppakken/afhandelen van klachten en deviaties.

Wie zoeken wij?

Je bent een klantgerichte, accurate en flexibele customer service employee. Zelfs op stressvolle momenten weet je de balans te vinden tussen de klantwensen enerzijds en de Alloga belangen anderzijds door kritisch te blijven en duidelijke prioriteiten te stellen. Je beschikt over:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring binnen logistiek en/of customer service;
  • De ambitie om steeds verder te verbeteren in jouw proces met klant en operatie.

Wat bieden wij?

Het gaat goed met Alloga. Daarom openen wij een prachtig nieuw pand medio 2022. Deze groei biedt kansen voor ontwikkeling, werken in het grootste warehouse van Veghel en een vaste baan. Verder bieden wij:

  • Arbeidsvoorwaarden conform cao beroepsgoederenvervoer;
  • Een vaste baan; in eerste instantie voor bepaalde tijd, maar na een jaar krijg je een contract voor onbepaalde tijd met doorgroeimogelijkheden;
  • Een heel leuk team met enthousiaste collega’s;
  • Een gezond, informeel & snelgroeiend bedrijf met korte lijnen.

Geïnteresseerd?
Wil je werken bij een professionele logistiek dienstverlener, in een belangrijke functie waar jij het eerste aanspreekpunt bent van onze klant? Ben jij iemand die goed kan schakelen en voor iets wat op het eerste oog onmogelijk lijkt, toch een oplossing vindt? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV via de volgende link.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met:

Stefan van Asseldonk (Teamleider Customer service Veghel) via stefan.van.asseldonk@alloga.nl of bel/app naar 06-18751818

Vanessa Debels (Teamleider Customer service Wijchen) via vanessa.debels@alloga.nl of bel/app naar 06-46362221

Dirk Hintzen (HR Business Partner) via dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl of bel/app naar 06-34107265.

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de patiënt vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op www.alloga.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.