ATTENTION: Please enable Javascript in your browser for full site functionality.
Skip to navigation Skip to main content Skip to footer

Alloga

Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Alloga

Flexibiliteit in logistieke oplossingen

Een logistieke dienstverlener in de farmacie moet meer in huis hebben dan producten van A naar B vervoeren. Gespecialiseerde kennis van de sector en de producten is een vereiste. Een bedrijf dat delen van het logistieke proces uitbesteedt, wil garanties dat op zorgvuldige wijze met de geneesmiddelen wordt omgegaan. De apotheker of klant die de producten in ontvangst neemt, moet kunnen vertrouwen op een perfecte logistieke afhandeling. En ook de logistieke ondersteuning van clinical trials is gespecialiseerd werk. Alloga Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Wilt u onderdeel uitmaken van ons team bij Alloga? Kijk hier dan naar onze vacatures of stuur een open sollicitatie.

Dit zijn onze actuele vacatures

  • Senior Teamleider (fulltime)  Locatie: Veghel
  • Customer service employee (fulltime) Locatie: Veghel & Wijchen 
Alloga logo

Senior Teamleider (fulltime) Locatie: Veghel

Alloga: flexibiliteit in logistieke oplossingen

Een logistieke dienstverlener in de farmacie moet meer in huis hebben dan producten van A naar B vervoeren. Gespecialiseerde kennis van de sector en de producten is een vereiste. Een bedrijf dat delen van het logistieke proces uitbesteedt, wil garanties dat op zorgvuldige wijze met de geneesmiddelen wordt omgegaan. De apotheker of klant die de producten in ontvangst neemt, moet kunnen vertrouwen op een perfecte logistieke afhandeling. En ook de logistieke ondersteuning van clinical trials is gespecialiseerd werk. 

Voor Alloga in Veghel zijn wij op zoek naar een enthousiaste en oplossingsgerichte 

Senior Teamleider (fulltime) 


Wat verwachten wij van jou?
In deze nieuwe rol, die is ontstaan door de sterke groei van Alloga, ben je verantwoordelijk voor alle processen en medewerkers op je eigen afdeling. Samen met je collega teamleiders pak je de verantwoordelijkheid voor de gehele locatie. Eigenaarschap en verantwoordelijkheid nemen is voor jou een voorwaarde om lekker te kunnen werken. Je mag dan ook de nodige vrijheid van ons verwachten in de uitvoering van je rol. Je ziet problemen als uitdagingen en zoekt actief de samenwerking met onder andere transport, customer service, sales en quality assurance om elke dag weer alle klanten goed te bedienen. 

Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor een zo effectief en efficiënt mogelijke organisatie van de werkzaamheden in het warehouse. Dit doe je door via diverse communicatiemomenten je team optimaal voor te bereiden en in te zetten. Denk aan dag-starts, werkoverleg, functioneringsgesprekken, etc. Je stuurt onderweg bij op basis van productiviteit, wijzigingen in de planning en procesoptimalisatie. Je rapporteert in deze rol aan de Operations Manager. Verdere werkzaamheden zijn onder andere:

  • Managen van de fysieke goederenstroom en de administratieve verwerkingsprocessen binnen de warehouse organisatie zodanig dat aan de afgesproken commerciële en inhoudelijke afspraken wordt voldaan en maximale efficiency en effectiviteit wordt bereikt.

  • Het zorgdragen voor een kwalitatieve en kwantitatieve optimale bezetting binnen de gehele locatie voor de lange termijn.

  • Projectleider of deelnemer in grote implementatie- en verbeterprojecten (bijvoorbeeld retentieproject in samenwerking met uitzendbureau, implementatie klanten, etc);

  • Het hebben van klantcontact, inclusief procesverbeteringsprogramma’s in samenwerking met klanten;

  • Verantwoordelijkheid voor de operationele kant van audits van klanten en IGJ;

  • Intensieve communicatie met Transport, Customer Service en QA;

  • Verantwoordelijkheid voor operationele aansturing van circa 20 medewerkers:

    • Expeditie inkomend en uitgaand;

    • Nachtploeg;

    • GMP ruimte;

    • Operations Support Team.

 

Wie zoeken wij?
Je bent een mensgerichte  leidinggevende, die in multidisciplinair teamverband tot de beste prestaties komt. Je bent besluitvaardig, positief, weet organisaties/mensen in beweging te krijgen en kunt (bewezen) veranderingen begeleiden vanuit een can do mentaliteit.

Je beschikt over

  • HBO werk- en denkniveau;

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen een logistieke organisatie;

  • Kennis van warehousing en geautomatiseerde informatiesystemen (ILS Manhatten);

  • Een sterk analytisch vermogen, oplossingsgericht en pragmatisch vermogen;

  • Kennis van de richtlijn GDP (Good Distribution Practice) & ISO 9001 is een groot voordeel;

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

  • Talent voor klantcommunicatie en relatiebeheer;

  • Aantoonbare ervaring in het werken met data en de visualisatie hiervan.

 

Geïnteresseerd?
Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels de volgende link.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met: Mark Terlouw (Operations Manager) via mark.terlouw@alloga.nl of bel/app naar 06-48520327 of Dirk Hintzen (HR Business Partner) via dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl of bel/app naar 06-34107265.

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes. Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op www.alloga.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Customer service employee (fulltime) Locatie: Veghel & Wijchen

Alloga: flexibiliteit in logistieke oplossingen

Alloga is een betrouwbare partner in de farmaceutische logistieke dienstverlening. Als onderdeel van Wallgreens Boots Alliance heeft Alloga een uitgebreid specialistisch internationaal netwerk. De focus van Alloga ligt op de totale dienstverlening in de logistiek van farmaceutische goederen.

Voor Alloga in Veghel en voor Alloga in Wijchen zijn wij op zoek naar een enthousiaste en oplossingsgerichte 

Customer service employee (fulltime)
 

Wat verwachten wij van jou?
In deze belangrijke functie ben jij het eerste contact van onze boeiende nationale & internationale klanten en draag jij bij om een goede klantrelatie op te bouwen. Jij bewaakt het orderproces, coördineert binnenkomende en uitgaande goederenstromen en bent van A-Z vast aanpreekpunt voor onze klanten. Jij bent de spin in ons “logistieke” web! Jouw belangrijkste taken als CS-employee zijn:

  • Verwerken van de administratie voor ingekomen goederen;

  • Plannen van het laden en lossen van de vervoerders die voor jouw klanten rijden;

  • Eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten met allerlei soorten vragen;

  • Oppakken/afhandelen van klachten en deviaties.

 

Wie zoeken wij?
Je bent een klantgerichte, accurate en flexibele customer service employee. Zelfs op stressvolle momenten weet je de balans te vinden tussen de klantwensen enerzijds en de Alloga belangen anderzijds door kritisch te blijven en duidelijke prioriteiten te stellen.

Je beschikt over:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;

  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift;

  • Ervaring binnen logistiek en/of customer service;

  • De ambitie om steeds verder te verbeteren in jouw proces met klant en operatie;

  • Krijg je energie om onder druk het telkens weer geregeld te krijgen?

 

Wat bieden wij?
Het gaat goed met Alloga. Daarom openen wij een prachtig nieuw pand medio 2022. Deze groei biedt kansen voor ontwikkeling, werken in het grootste warehouse van Veghel en een vaste baan. Verder bieden wij:

  • Arbeidsvoorwaarden conform cao beroepsgoederenvervoer;

  • Een vaste baan als in eerst bepaalde tijd, maar na jaarcontract onbepaalde tijd met doorgroeimogelijkheden;

  • Een heel leuk team met enthousiaste collega’s;

  • Een gezond, informeel & snelgroeiend bedrijf met korte lijnen.

 

Geïnteresseerd?
Wil je werken bij een professionele logistiek dienstverlener, in een belangrijke functie waar jij het eerste aanspreekpunt bent van onze klant? Ben jij iemand die goed kan schakelen en voor iets wat op het eerste oog onmogelijk lijkt, toch een oplossing vindt? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV via de volgende link.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met:

Vanessa Debels(Teamleider Customer service Wijchen) via vanessa.debels@alloga.nl of bel/app naar 06-46362221

Stefan van Asseldonk (Teamleider Customer service Veghel) via stefan.van.asseldonk@alloga.nl of bel/app naar 06-18751818 

Dirk Hintzen (HR Business Partner) via dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl of bel/app naar 06-34107265.

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op www.alloga.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.