ATTENTION: Please enable Javascript in your browser for full site functionality.
Skip to navigation Skip to main content Skip to footer

Alloga

Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Alloga

Flexibiliteit in logistieke oplossingen

Een logistieke dienstverlener in de farmacie moet meer in huis hebben dan producten van A naar B vervoeren. Gespecialiseerde kennis van de sector en de producten is een vereiste. Een bedrijf dat delen van het logistieke proces uitbesteedt, wil garanties dat op zorgvuldige wijze met de geneesmiddelen wordt omgegaan. De apotheker of klant die de producten in ontvangst neemt, moet kunnen vertrouwen op een perfecte logistieke afhandeling. En ook de logistieke ondersteuning van clinical trials is gespecialiseerd werk. Alloga Marktleider logistiek in de gezondheidszorg

Wilt u onderdeel uitmaken van ons team bij Alloga? Kijk hier dan naar onze vacatures of stuur een open sollicitatie.

Dit zijn onze actuele vacatures

  • Customer service employee (fulltime) Locatie: Veghel & Wijchen
  • Key account manager (40 uur) Locatie: Veghel
  • Responsible Person (RP) / (aankomend) Qualified Person (QP)
  • Logistics Proces Engineer (fulltime) Locatie: Veghel
Alloga logo

Customer service employee (fulltime) Locatie: Veghel & Wijchen

Alloga is een betrouwbare partner in de farmaceutische logistieke dienstverlening. De focus van Alloga ligt op de totale dienstverlening in de logistiek van farmaceutische goederen: zowel contract logistiek als transport en order-to-cash activiteiten.

Voor Alloga Veghel en Alloga Wijchen zijn wij op zoek naar enthousiaste en oplossingsgerichte

Customer service employees (fulltime)

Wat verwachten wij van jou?

In deze belangrijke functie ben jij het eerste contact van onze boeiende nationale & internationale klanten en draag jij bij om een goede klantrelatie op te bouwen. Jij bewaakt het orderproces, coördineert binnenkomende en uitgaande goederenstromen en bent van A-Z vast aanpreekpunt voor onze klanten. Jij bent de regisseur in ons “logistieke” web! Jouw belangrijkste taken als CS-employee zijn:

  • Verwerken van de administratie voor ingekomen goederen;
  • Plannen van het laden en lossen van de vervoerders die voor jouw klanten rijden;
  • Eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten met allerlei soorten vragen;
  • Oppakken/afhandelen van klachten en deviaties.

Wie zoeken wij?

Je bent een klantgerichte, accurate en flexibele customer service employee. Zelfs op stressvolle momenten weet je de balans te vinden tussen de klantwensen enerzijds en de Alloga belangen anderzijds door kritisch te blijven en duidelijke prioriteiten te stellen. Je beschikt over:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring binnen logistiek en/of customer service;
  • De ambitie om steeds verder te verbeteren in jouw proces met klant en operatie.

Wat bieden wij?

Het gaat goed met Alloga. Daarom openen wij een prachtig nieuw pand medio 2022. Deze groei biedt kansen voor ontwikkeling, werken in het grootste warehouse van Veghel en een vaste baan. Verder bieden wij:

  • Arbeidsvoorwaarden conform cao beroepsgoederenvervoer;
  • Een vaste baan; in eerste instantie voor bepaalde tijd, maar na een jaar krijg je een contract voor onbepaalde tijd met doorgroeimogelijkheden;
  • Een heel leuk team met enthousiaste collega’s;
  • Een gezond, informeel & snelgroeiend bedrijf met korte lijnen.

Geïnteresseerd?
Wil je werken bij een professionele logistiek dienstverlener, in een belangrijke functie waar jij het eerste aanspreekpunt bent van onze klant? Ben jij iemand die goed kan schakelen en voor iets wat op het eerste oog onmogelijk lijkt, toch een oplossing vindt? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV via de volgende link.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met:

Stefan van Asseldonk (Teamleider Customer service Veghel) via stefan.van.asseldonk@alloga.nl of bel/app naar 06-18751818

Vanessa Debels (Teamleider Customer service Wijchen) via vanessa.debels@alloga.nl of bel/app naar 06-46362221

Dirk Hintzen (HR Business Partner) via dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl of bel/app naar 06-34107265.

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de patiënt vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op www.alloga.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Key account manager (fulltime) Locatie: Veghel

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze 3PL organisatie Alloga in Veghel zijn wij op zoek naar een energieke en gedreven

Key account manager (fulltime)

Wie ben jij?

Ben jij op zoek naar een baan in een dynamische omgeving, bij een internationaal bedrijf waar jij het verschil kan maken voor klanten én patiënten? Ben jij een high potential die een brugfunctie vervult tussen ontwikkelingen in de supply chain bij de klant, in de farmaceutische industrie en de Alloga organisatie? Vind je het lastig om ‘nee’ te zeggen, maar kun je dat wèl als de situatie erom vraagt? Dan is Alloga op zoek naar jou!

Alloga is een betrouwbare partner in de farmaceutische logistieke dienstverlening. Als onderdeel van AmerisourceBergen heeft Alloga een uitgebreid specialistisch internationaal netwerk. De focus van Alloga ligt op de totale dienstverlening in de logistiek van farmaceutische goederen: zowel contract logistiek als transport en order-to-cash activiteiten.

Wat ga je doen?

In deze rol ben je commercieel verantwoordelijk voor het behoud en de ontwikkeling van een aantal key accounts van Alloga; zowel voor de omzet als de winstgevendheid. Dit doe je door klantwensen te vertalen naar operationele oplossingen en je zorgt ervoor dat deze oplossingen daadwerkelijk geïmplementeerd worden. Maar je ben ook in staat om ‘jouw’ klanten zich maximaal te laten conformeren aan onze standaardprocessen. Naast het beheer van jouw klantportfolio, zal je een rol spelen in het realiseren van new business door middel van het beantwoorden van tenders en RFQ’s.

  • Analyseren van mogelijkheden en de toegevoegde waarde van de business van bestaande klanten en op basis daarvan logistieke concepten verder ontwikkelen;
  • Vervullen van een brugfunctie tussen de Operatie, CS, Finance en Quality;
  • Support aan de Managing Director bij account gerelateerde vraagstukken;
  • Toetsen en bijsturen van accounts op naleving van gemaakte (contract)afspraken;
  • Opbouwen en onderhouden van een professioneel intern/extern commercieel netwerk.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een collega die invulling geeft aan de term ‘getting things done’. We zoeken een collega met onderscheidend communicatietalent, leiderschap op basis van overtuigingskracht, expertise en een gevoel voor complexe processen. Je bent een interne en externe relatiebouwer en teamplayer met goed gevoel voor commerciële belangen. Je bent proactief en niet bang de status quo ter discussie te stellen.

  • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding;
  • Minstens 3 jaar relevante werkervaring in accountmanagement in een logistieke organisatie;
  • Affiniteit met de farmaceutische branche is een pre;
  • Affiniteit met en interesse in data en IT;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Zeer goede beheersing van het Microsoft Office pakket, met name Excel en Power Point;
  • In staat om op alle niveaus mensen te overtuigen, beïnvloeden en in beweging te krijgen;
  • Resultaatgericht waarin je balans vindt tussen budget, klantwens en eigen organisatie;
  • Uiteraard probleemoplossend vermogen, want in de logistiek fixen we het altijd voor de klant.

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk.

David de Wit (Head of Sales and Customer Service Alloga) via 06-53638659 of david.de.wit@alloga.nl

Dirk Hintzen (HR Business Partner) via 06-34107265 of dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl

De procedure bestaat uit 3 gesprekrondes. In de eerste ronde spreek je met David de wit & Dirk Hintzen. In de tweede ronde zal je een kennismaking hebben met Thomas Morshuis (Director Alloga) & Mark van Boxtel (huidige Key account manager). Wanneer we daarna beide nog net zo enthousiast zijn zal je in de laatste ronde kennismaken met Kalman Petro (Managing director) & Jean Nijsten (HR director). Daarna ontvang je van ons digitaal je contract met onder andere een leaseauto, thuiswerkvergoeding, fisc free regeling en bonus. Na jouw handtekening vragen we snel je laptop en telefoon aan.

Is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Responsible Person (RP) / (aankomend) Qualified Person (QP)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

De ambitie naar verdere professionalisering heeft geleid tot het besluit om het huidige QA-team te gaan uitbreiden in Veghel met een:

Responsible Person (RP) / (aankomend) Qualified Person (QP)

Wat verwachten wij van jou?

Als RP ben je de gekwalificeerde persoon voor de logistieke activiteiten van Alloga (3 PL, pre-wholesale) in Veghel (hoofdlocatie), Tiel en Wijchen. Je bent verantwoordelijk voor de borging van de GDP vereisten in de organisatie en procesvoering van Alloga. Je ziet toe op de naleving van alle wet- en regelgeving en specifieke klantafspraken zoals vastgelegd in Quality Technical Agreements. Je moet hierbij onder andere denken aan:

  • Het ontwikkelen en bijhouden van de interne kwaliteitsstandaarden om te zorgen dat de processen en procedures van Alloga compliant zijn met GxP wet- en regelgeving;
  • Bewaken van het intern opleidingsplan gerelateerd aan het kwaliteitssysteem;
  • Zorgdragen dat klachten van klanten effectief worden afgehandeld en de hieruit voortvloeiende acties (CAPA’s) worden opgevolgd;
  • Deelnemen aan change management projecten en risico assessments ten behoeve van operationele- en systeemwijzigingen;
  • Verantwoordelijk voor het leiden van audits door klanten en inspecterende instanties en waarborgen dat zelfinspecties worden uitgevoerd;
  • Goedkeuren van eventuele uitbestede activiteiten die gevolgen hebben voor de GDP/GMP status;
  • Het onderhouden van contacten met externe stakeholders (QA/RP contactpersonen bij de klant) om het gewenste compliance niveau na te streven;
  • Het onderhouden van contacten met interne stakeholders (warehouse, transport, customer service, sales en IT) en kennisdeling om het gewenste compliance niveau na te streven;
  • Het adviseren van de directie en afdelingsmanagers met betrekking tot implementatie en naleving van de GDP regelgeving voor opslag en transport van geneesmiddelen (waaronder opiaten) en grondstoffen (API’s).

Alloga beschikt over een fabrikantenvergunning voor secundair ver-/ompakken van geneesmiddelen voor haar klanten. Je hebt naast je rol als RP de ambitie om je te verdiepen in GMP regelgeving om op termijn te worden aangemeld als Qualified Person. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de correcte vrijgave en certificering van geproduceerde batches met verpakt eindproduct.

Wie zoeken wij?

  • Je kunt anderen bewegen om hun standpunten en gedrag aan te passen in de gewenste richting. Daartoe beschik je over overtuigingskracht en beïnvloedingsvaardigheden.
  • Je hebt lef en durft beslissingen te nemen. Je bent in staat om hoofd- en bijzaken te onderscheiden en door te dringen tot de kern van het probleem. Je voorziet mogelijke consequenties van voorgenomen besluiten en overziet situaties en processen in tijd.
  • Je onderkent problemen en pakt deze systematisch aan met oog voor detail.
  • Je bent een pragmatisch persoon, proactief en stressbestendig met sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt affiniteit met commercie en vindt het leuk om zakelijke relaties op te bouwen met vakgenoten.
  • Een afgeronde universitaire opleiding Farmacie (of vergelijkbaar) is een pré.
  • Je kent de farmaceutische branche, de actuele GDP wet- en regelgeving en kwaliteitssystemen en je hebt aantoonbare auditvaardigheden.

Ons aanbod

Alliance Healthcare biedt een informele en collegiale werkomgeving met een hoog ambitieniveau.

Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een 13e maand en een jaarlijks opleidingsbudget.


Ben je geïnteresseerd?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw cv en motivatie te sturen middels de volgende sollicitatielink.

Mocht je nog vragen hebben over de inhoud van de functie of andere voorwaarden, dan kun je contact opnemen met:

Koen Rombouts (Head of QA): 06-39000658 of koen.rombouts@alliance-healthcare.nl

Dirk Hintzen (HR Business Partner): 06-34107265 of dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).


Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Logistics Process Engineer (fulltime) Locatie: Veghel

When you join Alliance Healthcare (part of AmerisourceBergen), you’ll become part of our talented team improving the health and happiness of people across the world. As one of Dutch distributors and wholesalers of pharmaceutical, medical and healthcare products, we are the first global pharmacy-led, health and wellbeing enterprise, we can help you develop your career as far as you want to go. In return for your can-do attitude and entrepreneurial spirit, you’ll enjoy a competitive salary and an excellent range of benefits to suit your lifestyle.

For our 3PL organization Alloga in Veghel we are looking for an energetic and driven

Logistics Process Engineer
40 hrs / week

Alloga is the pan-European provider of contract logistics in the healthcare sector, offering specialist supply chain solutions with international reach and scale. We are opening our brand new facility (Campus) with 71.000m2 warehousing mid-2022 (https://www.alliance-healthcare.nl/campus).

What are you going to do?

For our Alloga operations we are looking for a Logistics Process Engineer. You are responsible for optimizing current operational processes to increase client satisfaction and operational performance. Furthermore, you will participate in new client onboarding projects to determine with the team the best solutions for the client and have a leading role in the implementation.

  • Within the organization you work closely with the operational departments Warehouse, Transport, Sales and Quality Assurance.
  • You drive improvements to ensure we meet our goals on client satisfaction, delivery performance, quality/compliancy and cost control.
  • With your analytical skills you implement the right measuring tools to keep track of results.
  • You continuously drive for (project) efficiency, quality and reduction of cost.
  • You proactively initiate and carry out projects in the context of continuous improvement and Operational Excellence in close connection with the Operations Manager.
  • Although in the process of establishing a brand new future proof Alloga campus in Veghel, we are not there yet. We are looking for someone who will help us make our next step in professionalism. Not all systems are state of the art and not all data is immediately available. You have fun setting up our new logistics data environment and the roll out of new IT systems in the upcoming years needs your input.

What are we looking for?

We are looking for a colleague with distinctive analytical ability, communication talent on every level, leadership based on persuasion, expertise and a feeling for complex processes. You are proactive and not afraid to question the status quo. You are someone who likes working in a dynamic and rapidly changing environment. By nature you are someone with an eye for detail and you get energy from optimizing processes. You work analytically and because of your helicopter view you know how to keep the overview. Accurately processing and monitoring data is important to you, but you absolutely do not shy away from contact with both colleagues and external parties. In addition, you bring the following knowledge and experience with you:

  • A bachelor or Master degree, preferably in technical business administration, supply chain or logistics;
  • At least 3 years of experience in logistics/transport/supply chain management;
  • Analytical ability & skills including visualization of data;
  • Affinity with and interest in Data, IT/Systems;
  • Dutch (mandatory) and English in word and writing;
  • Experience with project-based work and project approach and independently coordinating improvement and implementation projects;
  • Very proficient with MS Office, especially Excel and Power Point;
  • Obviously problem-solving capacity, because in logistics we always fix it for the (internal/external) customer;
  • We have a cross-departmental PowerBI team within Alliance Healthcare. If you like, you can become part of it.

Are you interested?

It would be great if you send your motivation letter and CV immediately, but we also appreciate you call first to find out more. You can also text or email us of course.

Ruud Somhorst (Program Manager) via 06-55132520 or ruud.somhorst@alliance-healthcare.nl

Dirk Hintzen (HR Business Partner) via 06-34107265 or dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl

The procedure will consist of a 3 round interview session, starting with Ruud and Dirk.

When we are both enthusiast to start working together, we will send you your contract within a few days via our HR system and you can sign it on your phone or tablet. We offer a package with a competitive salary, 13th month, working from home allowance, fisc free opportunity, performance bonus and an employability budget.

Please send in your application via this link.

We work with preferred suppliers. Acquisition based on this vacancy is not appreciated.