ATTENTION: Please enable Javascript in your browser for full site functionality.
Skip to navigation Skip to main content Skip to footer

Alliance Healthcare Nederland

Alliance Healthcare Nederland

Efficiënte bedrijfsvoering als basis voor zorg

Alliance Healthcare Nederland is een grote marktspeler in een snel veranderende zorgmarkt. Met onze bedrijfsonderdelen vormen wij een veelzijdige organisatie in de totale farmaceutische zorgketen van producent tot consument.

Door deze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en welbevinden van de klant is onze verbindende factor. Het accent van de activiteiten van Alliance Healthcare Nederland verschuift steeds meer van distributie van geneesmiddelen naar een complete zorgverlening. Vanuit het hoofdkantoor biedt een team van professionals sturing en ondersteuning aan de verschillende bedrijfsonderdelen.

Wilt u onderdeel uitmaken van ons team op het hoofdkantoor in 's-Hertogenbosch of Veghel? Bekijk onze vacatures of stuur een open sollicitatie voor een functie bij ons hoofdkantoor of een van de andere bedrijfsonderdelen.

Dit zijn onze actuele vacatures

  • Finance reporting analist (32 - 40 uur)
  • HR Administrator (32 uur)
  • HR Adviseur (28 - 36 uur) - Tijdelijk
  • HR Analist (32 - 40 uur)
  • Responsible Person (RP) / (aankomend) Qualified Person (QP) (40 uur)
  • TI-specialist (netwerkbeheerder) 32-40 uur per week 
  • Import manager (40 uur) - standplaats Den Bosch
  • Customer service employee (24 uur) 
  • Sales support medewerker (36-40 uur)
  • Teamlead customerservice (36 uur) - tijdelijk
  • Business Controller (36-40 uur)
  • Administratief medewerker customer service (24 uur)
  • Demand & Supply planner (40 uur)
  • Applicatie specialist (32-40 uur)
  • MBO stagiair Transport & Logistiek (niveau 3 of 4)

Finance reporting analist

Voor de afdeling Finance op ons hoofdkantoor in Veghel zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gedreven en ambitieuze

Finance reporting analist (32 - 40 uur)

Wat bieden we je aan:
Uitdagende en leerzame job waarmee jij je als een allround finance professional kan profileren. Naast zicht op het verdienmodel van Alliance Healthcare, kom je in aanraking met een breed spectrum van finance onderwerpen zoals: consolidatie, management reporting, performance management en de verduurzaming van het verdienmodel.

Als reporting analist ben je verantwoordelijk voor de volledige rapportage en consolidatie van de US GAAP cijfers. Hiernaast houd jij je bezig met het ontwikkelen, verbeteren en analyseren van financiële dashboards, gebruikmakend van BI tools. Je hebt een breed zicht op de organisatie en ken je de agenda van het senior management. In deze functie beheer je het interne reporting landschap en de bijbehorende IT infrastructuur. Je ondersteunt en coacht de verschillende finance- en business stakeholders met betrekking tot het gebruik van financiële rapportage systemen en data structuren.

Wat verwachten wij van jou?
Eigenaarschap, coördinatie en executie van een tijdige en juiste reporting richting het Country Management Team en Groep Finance in UK/USA. De belangrijkste deliverable is de maandelijkse management rapportage. Je werkt intensief samen met lokale finance collega’s en collega’s op het hoofdkantoor in Londen. Dit houdt concreet in voor jou dat je:

  • regie voert op het consolideren van de cijfers in SAP BPC en COGNOS;
  • regie voert op het opstellen van de maandelijkse financials en de analyse hierop;
  • verantwoordelijke bent voor het aanleveren van (periodieke) rapportages aan Group Finance;
  • ondersteunt met het opstellen en analyseren van (periodieke/ad-hoc) verslagen en rapportages ten behoeve van het management in Nederland en het hoofkantoor in UK;
  • voert regie op intercompany afstemming binnen NL en met andere groepsonderdelen wereldwijd;
  • initieert verbeteringen in controlling & reporting processen, systemen en in samenwerking met andere collega’s binnen Finance;
  • ondersteunt en coacht de verschillende finance- en business stakeholders met betrekking tot het gebruik van financiële rapportage systemen en data structuren.

Wie zoeken wij?
Als nieuwe collega ben je procesmatig, vaktechnisch, gestructureerd en communicatief sterk. Je hebt aantoonbare accounting en reporting ervaring en het voeren van regie op de bijbehorende activiteiten en deadlines. Je vindt het leuk om de linking-pin te zijn in de financiële keten en schakelt gemakkelijk met collega’s van diverse afdelingen. Je bent enthousiast en vindt het leuk om telkens weer ieders verwachtingen te overtreffen.

Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde opleiding Bedrijfseconomie/Accountancy/Controlling op HBO/WO niveau;
  • Sterke accounting achtergrond en kennis van consolidatie
  • Ervaring met SAP ERP, SAP BPC, SAP BW
  • Ervaring met BI Tooling zoals Power BI
  • Werkervaring als Reporting analist (in een internationale omgeving) is een pré;
  • Sterk analytisch vermogen, overtuigend inzicht in cijfers en durf om snel actiegerichte conclusies te trekken;
  • Ruime ervaring met Excel waarbij je goed uit de voeten kunt met grote modellen en datasets;
  • Resultaatgerichtheid (getting things done), zelfstandigheid, betrouwbaarheid en nauwkeurigheid;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.

Voor deze stevige reporting en analyse-rol nodigen wij uitdrukkelijk ook high potential kandidaten met een korte werkervaring in dit veld uit te reageren. In nauwe samenwerking met het sterke financial management team bieden wij een mooie kans in onze complexe internationale omgeving.

Ben je geïnteresseerd?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw cv en motivatie te sturen middels de volgende sollicitatielink

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).


Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.com, www.alcura-health.nl, www.alphega-apotheek.nl, www.alloga.nl, www.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

HR Administrator

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze HR-afdeling in Veghel zijn wij op zoek naar een energieke en gedreven

HR Administrator (32 uur per week)

Wie ben jij?

In-, door- en uitstroom van personeel… jij weet er alles van! Je krijgt er een kick van om te zorgen dat alle operationele processen vlekkeloos verlopen. Gedurende jouw dag ondersteun je leidinggevenden bij hun taken in HR systemen, maak je contracten en brieven, geef je urenoverzichten door aan de HR adviseur en heb je plezier om allerlei dingen te doen die helemaal niet in je planning zaten.

Op deze wijze werk je samen met onze HR business partners & HR Adviseurs aan een optimale HR performance voor onze organisatie. Je richt je primair op alle administratieve zaken betreffende de in-, door- en uitstroom van medewerkers. Natuurlijk neem je ook deel aan HR-projecten, want jouw inbreng bij de verdere optimalisatie en automatisering van onze HR-processen is van groot belang.

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de volledige administratieve afhandeling bij in-, door- en uitstroom van onze medewerkers, zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten en contractwijzigingen;
  • Je zorgt voor de tijdige signalering en verwerking van contractverlengingen en/of beëindigingen;
  • Je zorgt voor nauwkeurige en tijdige verwerking van mutaties in het personeelsinformatiesysteem (Cobra) en het tijdregistratiesysteem (PC-time en ProTime);
  • Je zorgt voor de accurate archivering van stukken die van belang zijn voor het personeelsdossier en correcte opvolging hiervan;
  • Je hebt een coördinerende rol in werving & selectie procedures;
  • Je bent dagelijks het aanspreekpunt voor eerstelijns vragen van medewerkers en managers;
  • Kortom: Je zorgt ervoor dat het hele administratieve proces op rolletjes loopt en je denkt na over hoe het elke keer weer een stukje beter kan. Deze verbeteringen voer je ook door!

Wie zoeken wij?

Jij bent altijd scherp, want door de verschillende bedrijfsonderdelen (Boots apotheken, magazijnen, verpleegkundige zorg, chauffeurs, IT, etc.) en alle regelingen die daarbij horen is werken op de automatische piloot geen optie. Als nieuwe collega word je een belangrijk onderdeel van het team, maar ben je wel zelf in de lead om voor jouw verantwoordelijkheidsgebied alles goed te regelen. We zijn een hele platte organisatie, dus als je hulp nodig hebt kun je iedereen vragen! Om succesvol te zijn ben je communicatief sterk, servicegericht en stressbestendig. Verder neem je mee:

  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Enige ervaring met HR administratie, dit mag ook stage-ervaring zijn;
  • Accuratesse, flexibiliteit en nieuwsgierigheid;
  • Kennis over actuele HR gerelateerde wet- en regelgeving is een grote pré.

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk. Je kunt contact opnemen met:

Monica Verbugt (C&B Manager) via monica.verbugt@alliance-healthcare.nl of bel/app naar 06-18192961.

Marte Smarius (HR Adviseur) via marte.smarius@alliance-healthcare.nl of bel/app naar 06-14965840.

De procedure bestaat uit 2 gesprekrondes met HR collega’s en een kennismaking met onze HR directeur Jean. Daarna ontvang je van ons digitaal je contract met onder andere een 13e maand, thuiswerkvergoeding, fisc free regeling, bonus en een duurzaam inzetbaarheidsbudget. Na jouw handtekening vragen we snel je laptop en telefoon aan.

Is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

HR Adviseur (28- 36 uur) - Tijdelijk

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze HR-afdeling in Veghel zijn wij ter vervanging van zwangerschapsverlof (februari tot juli) op zoek naar een energieke en gedreven

HR Adviseur - Tijdelijk (28-36 uur)

Wie ben jij?

Je houdt er van om de hele dag in contact te staan met mensen. In deze rol coach en ondersteun je namelijk maar liefst 20 teamleiders in de transport en logistiek. Samen kijk je naar de optimale bezetting op de afdeling, bespreek je medewerkerszaken, adviseer je met betrekking tot werving, begeleid je doorstroom en ontwikkeling en leer je ze te werken in de HR systemen. Gelukkig is dat niet alles, want ook alle afdelingen van het hoofkantoor vallen onder jouw verantwoordelijkheid zoals Finance, IT, Quality en HR. Vandaar dat jij dus iemand bent die op verschillende niveaus communicatief sterk is en plezier heeft in het snel schakelen tussen heel diverse onderwerpen.

Als HR hebben we een sterke positie in de organisatie en er wordt van jou gevraagd duidelijk sturing te geven aan doelstellingen met betrekking tot FTE, het werken volgens procedures en een juiste uitvoering van de HR cyclus. Op deze wijze werk je samen met onze HR business partners & HR Administrators aan een optimale HR performance voor onze organisatie.

Naast je rol als HR Adviseur zal je ook een klein deel administratieve werkzaamheden verrichten en deelnemen aan HR-projecten, want jouw inbreng bij de verdere optimalisatie en automatisering van onze HR-processen is van groot belang.

Wat ga je doen?

  • Je helpt leidinggevenden bij het uitvoeren van hun HR verantwoordelijkheden. Doel is uiteraard om te zorgen dat ze steeds zelfstandiger te werk kunnen gaan;
  • Je signaleert personele vraagstukken, maakt deze bespreekbaar en lost ze op. Hierbij betrek je indien nodig de verantwoordelijke HR business partner;
  • Je beantwoordt vragen van medewerkers en managers over HR gerelateerde zaken;
  • De krapte op de arbeidsmarkt neemt toe, daarom zal ook het deelgebied recruitment een belangrijk onderdeel van je takenpakket zijn;
  • Daarnaast toets je regelmatig huidig beleid en processen en dien je voorstellen ter verbetering in. Dit doe je ongevraagd; het komt vanuit jezelf;
  • Je zoekt constructieve samenwerkingen op met de collega’s van de afdeling en met leidinggevenden.

Wie zoeken wij?

Jij bent altijd scherp, want door de verschillende bedrijfsonderdelen (transport, logistiek, finance, IT, Quality en HR) en alle regelingen die daarbij horen is werken op de automatische piloot geen optie. Als nieuwe collega word je een belangrijk onderdeel van het team, maar ben je wel zelf in de lead om voor jouw verantwoordelijkheidsgebied alles goed te regelen. We zijn een hele platte organisatie, dus als je hulp nodig hebt kun je iedereen vragen! Om succesvol te zijn ben je communicatief sterk, servicegericht en stressbestendig. Verder neem je mee:

  • Een afgerond Hbo diploma op het gebied van HRM of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als HR adviseur;
  • Accuratesse, flexibiliteit en nieuwsgierigheid;
  • Kennis over actuele HR gerelateerde wet- en regelgeving.

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk.

Monica Verbugt (C&B manager), monica.verbugt@alliance-healthcare.nl, 06-18192961

Dirk Hintzen (HR Business Partner), dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl, 06-34107265

De procedure bestaat uit 2 gespreksrondes met HR collega’s en een manager uit de business.

Daarna sluiten we onze overeenkomst. Dit kan zowel een arbeidsovereenkomst zijn als een modelovereenkomst met tarief. Na jouw handtekening vragen we snel je laptop en telefoon aan.

Is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn. In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).
Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

HR Analist (32- 40 uur)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze HR-afdeling in Veghel zijn wij op zoek naar een energieke en gedreven

HR Analist (32-40 uur per week)

Wie ben jij?

Je bent gek op data en knutselen in Excel is eerder hobby dan werk. Om echt energie te halen uit je werk moet je wel zien dat we vooruit gaan. Liever wat extra tijd investeren om iets te automatiseren, dan telkens weer opnieuw het handmatige werk doen. Realiteit is dat er wel veel ad hoc analyse verzoeken en maandelijkse rapportages zijn. Je hebt er dus plezier in om zowel tijd te besteden aan het leveren nu als aan het verbeteren naar de toekomst. Een van de tools die we gebruiken is PowerBI en je gaat deel uitmaken van het organisatie brede PowerBI-team. Tot slot is een getal opleveren niet alles voor jou. Het betekenis geven aan die getallen en pro actief adviseren en signaleren naar de business is essentieel.

Wat ga je doen?

In de afwisselende functie van HR analist ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van business intelligence ondersteuning voor het HR beleid en de HR-processen.

  • Je analyseert complexe HR vraagstukken en brengt integrale adviezen uit; zowel voor onderbouwing van keuzes, als inrichting van (administratieve) uitvoering.
  • Je bent verantwoordelijk voor alle HR informatievoorziening - structureel en ad hoc – waarbij we momenteel in een transitie zijn van rapportages op reguliere basis naar real time inzicht via dashboards in Power-BI. Je verzorgt de informatievoorziening zowel voor de Nederlandse entiteit als voor de internationale collega’s.
  • Je draagt zorg voor implementatie en onderhoud van verschillende HR-systemen. Op korte termijn gaan we een nieuw tijdregistratiesysteem implementeren voor al onze bedrijfsonderdelen. Jij zorgt ervoor dat de verschillende systemen zo optimaal mogelijk worden ingericht en voldoen aan de laatste standaarden;
  • Je neemt voorbereiding van diverse arbeidsvoorwaardelijke onderhandelingen voor je rekening. Ook HR projecten op het gebied van ontwerp van beloningssystematiek, functiewaardering en harmonisatie van arbeidsvoorwaarden zijn substantieel onderdeel van jouw rol.

Wie zoeken wij?

Onze organisatie groeit. Bij die groei zoeken wij collega’s die balans kunnen vinden in vandaag leveren en structureel verbeteren. Het ene moment conceptueel, het andere moment pragmatisch. Jij ziet mogelijkheden om ondanks een drukke agenda tijd te maken om te werken aan afgestemde initiatieven voor de toekomst. In alles wat je doet staat kwaliteit en betrouwbaarheid van je werk voorop.

De volgende zaken zijn voor ons passend bij dit profiel:

  • WO werk- en denkniveau (bij voorkeur een exacte richting);
  • Je hebt affiniteit met HR vraagstukken en kan die aan ons onderbouwen (geen ervaring vereist);
  • Competenties: analytisch sterk, proactief, kritisch, resultaatgericht, gestructureerd én hands-on;
  • Je hebt aandacht voor processen en uitvoering;
  • Je beschikt over zeer goede kennis van Excel en bij voorkeur PowerBI;
  • Je hebt oog voor detail en kunt praktische oplossingen vinden als de ideale oplossing niet mogelijk is. Je houdt van cijfers en kunt je energie kwijt in complexe HR vraagstukken;
  • Je werkt graag zelfstandig en betrekt anderen actief waar nodig.

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk.

Monica Verbugt (C&B manager), monica.verbugt@alliance-healthcare.nl, 06-18192961

Dirk Hintzen (HR Business Partner), dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl, 06-34107265

De procedure bestaat uit 2 gesprekrondes met HR collega’s en een kennismaking met onze HR directeur Jean. Daarna ontvang je van ons digitaal je contract met onder andere een 13e maand, thuiswerkvergoeding, fisc free regeling, bonus en een duurzaam inzetbaarheidsbudget. Na jouw handtekening vragen we snel je laptop en telefoon aan.

Is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn. In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).
Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Responsible Person (RP) / (aankomend) Qualified Person (QP) (40 uur)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

De ambitie naar verdere professionalisering heeft geleid tot het besluit om het huidige QA-team te gaan uitbreiden in Veghel met een:

Responsible Person (RP) / (aankomend) Qualified Person (QP)

Wat verwachten wij van jou?

Als RP ben je de gekwalificeerde persoon voor de logistieke activiteiten van Alloga (3 PL, pre-wholesale) in Veghel (hoofdlocatie), Tiel en Wijchen. Je bent verantwoordelijk voor de borging van de GDP vereisten in de organisatie en procesvoering van Alloga. Je ziet toe op de naleving van alle wet- en regelgeving en specifieke klantafspraken zoals vastgelegd in Quality Technical Agreements. Je moet hierbij onder andere denken aan:

  • Het ontwikkelen en bijhouden van de interne kwaliteitsstandaarden om te zorgen dat de processen en procedures van Alloga compliant zijn met GxP wet- en regelgeving;
  • Bewaken van het intern opleidingsplan gerelateerd aan het kwaliteitssysteem;
  • Zorgdragen dat klachten van klanten effectief worden afgehandeld en de hieruit voortvloeiende acties (CAPA’s) worden opgevolgd;
  • Deelnemen aan change management projecten en risico assessments ten behoeve van operationele- en systeemwijzigingen;
  • Verantwoordelijk voor het leiden van audits door klanten en inspecterende instanties en waarborgen dat zelfinspecties worden uitgevoerd;
  • Goedkeuren van eventuele uitbestede activiteiten die gevolgen hebben voor de GDP/GMP status;
  • Het onderhouden van contacten met externe stakeholders (QA/RP contactpersonen bij de klant) om het gewenste compliance niveau na te streven;
  • Het onderhouden van contacten met interne stakeholders (warehouse, transport, customer service, sales en IT) en kennisdeling om het gewenste compliance niveau na te streven;
  • Het adviseren van de directie en afdelingsmanagers met betrekking tot implementatie en naleving van de GDP regelgeving voor opslag en transport van geneesmiddelen (waaronder opiaten) en grondstoffen (API’s).

Alloga beschikt over een fabrikantenvergunning voor secundair ver-/ompakken van geneesmiddelen voor haar klanten. Je hebt naast je rol als RP de ambitie om je te verdiepen in GMP regelgeving om op termijn te worden aangemeld als Qualified Person. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de correcte vrijgave en certificering van geproduceerde batches met verpakt eindproduct.

Wie zoeken wij?

  • Je kunt anderen bewegen om hun standpunten en gedrag aan te passen in de gewenste richting. Daartoe beschik je over overtuigingskracht en beïnvloedingsvaardigheden.
  • Je hebt lef en durft beslissingen te nemen. Je bent in staat om hoofd- en bijzaken te onderscheiden en door te dringen tot de kern van het probleem. Je voorziet mogelijke consequenties van voorgenomen besluiten en overziet situaties en processen in tijd.
  • Je onderkent problemen en pakt deze systematisch aan met oog voor detail.
  • Je bent een pragmatisch persoon, proactief en stressbestendig met sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt affiniteit met commercie en vindt het leuk om zakelijke relaties op te bouwen met vakgenoten.
  • Een afgeronde universitaire opleiding Farmacie (of vergelijkbaar) is een pré.
  • Je kent de farmaceutische branche, de actuele GDP wet- en regelgeving en kwaliteitssystemen en je hebt aantoonbare auditvaardigheden.

Ons aanbod

Alliance Healthcare biedt een informele en collegiale werkomgeving met een hoog ambitieniveau.

Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een 13e maand en een jaarlijks opleidingsbudget.


Ben je geïnteresseerd?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw cv en motivatie te sturen middels de volgende sollicitatielink.

Mocht je nog vragen hebben over de inhoud van de functie of andere voorwaarden, dan kun je contact opnemen met:

Koen Rombouts (Head of QA): 06-39000658 of koen.rombouts@alliance-healthcare.nl

Dirk Hintzen (HR Business Partner): 06-34107265 of dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).


Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Import manager (40 uur)

Alliance Healthcare is op zoek naar een

Import Manager

Medicijnen. Iedereen heeft ze vroeg of laat weleens nodig. Maar hoe komen ze eigenlijk op de markt en wie zorgt dat alleen de beste producten in de schappen liggen? Dat doe jij als import manager bij Alliance Healthcare Nederland. Jij krijgt de kans in heel Europa relaties op te bouwen in de farmaceutische markt. Met als doel commerciële kansen te vinden én te benutten.

Commercie in farmacie
Commerciële kansen, jij ziet ze én jij pakt ze. En daarbij kijk je over onze landsgrenzen heen. Jij maakt als import manager de beste commerciële keuzes. Je vindt kansen en maakt de vertaalslag naar voorstellen voor strategische positie en propositie. Mogelijkheden en risico’s weeg je daarbij zorgvuldig tegen elkaar af. Daarbij neem je verantwoording voor de import van Euro-specialties buiten Nederland voor de totale Alliance Healthcare-organisatie. Je bouwt netwerken met leveranciers en klanten en onderhoudt deze zorgvuldig. Leveranciers in heel Europa kunnen regelmatig rekenen op jouw bezoek. Ook intern houd je nauw contact met diverse stakeholders. En in relatie tot kansen van nieuwe registraties van geneesmiddelen in Nederland bewaak jij de import van het assortiment op marge en beschikbaarheid. Je houdt je bezig met het:

  • volgen van marktontwikkelingen.

  • opstellen van plannen voor inkoopdoelstellingen. Een belangrijk doel is vergroting van het verkoopvolume.

  • maken van strategische afwegingen in je relatieportefeuille.

  • uitdragen van de verkoopvisie en bijbehorende strategie in al je activiteiten.

  • verkennen en analyseren van inkoopmogelijkheden, aanbiedingen en verkrijgbaarheid.
     

Alliance Healthcare, jouw nieuwe werkgever?
Voor de hele farmaceutische zorgketen is Alliance Healthcare Nederland een uitstekende partner. Van producent tot consument, onze unieke positie maakt dat wij de verschillende behoeftes van stakeholders integreren op weg naar innovatieve oplossingen. Uiteindelijk is de verbindende factor voor alle stakeholders immers gelijk: het welbevinden van de klant. Al jouw toekomstige collega’s anticiperen elke dag op bewegingen in een turbulente markt. Iedereen neemt initiatief zonder aan authenticiteit in te boeten. We kijken allemaal vooruit en gaan voor groei. Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen. In de Nederlandse organisatie vind je jouw 1.900 collega’s bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek, Alcura, Spits, Alloga en Stephar.

Wat breng jij mee?
De farmaceutische markt heeft jouw interesse. Misschien heb je er zelfs al een mooi netwerk. Je hebt in elk geval goede contactuele vaardigheden. En of het nou Engels of Nederlands is, zowel geschreven als gesproken kun jij je verhaal goed brengen. Bovendien ben je ook goed met cijfers en de analyse daarvan. Jij bent commercieel dus getallen en analyses liggen ten grondslag aan alles wat je doet. Daarnaast beschik je over:

  • een hbo-diploma met daarbij hbo+-werk- en -denkniveau.

  • minstens 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare commerciële rol.

  • zeer goede vaardigheden met MS Office, met name Excel.


Wat bieden wij jou?

Natuurlijk mag je voor jouw tijd en energie iets terugverwachten. Op basis van een 40-urige werkweek kun je rekenen op:

  • een interessante zelfstandige functie met ruimte voor ondernemerschap en vrijheid, waarin jij echt het verschil kan maken;

  • Een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring;

  • een bonusregeling;

  • 30 vakantie dagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband;

  • de mogelijkheid om een deel van je tijd vanuit huis te werken in overleg met je manager;

  • flexibele werktijden waardoor je privé werk balans optimaal is;

  • de mogelijkheid om naar keuze fiscaal voordelig producten aan te schaffen via Fiscfree;

  • een goede pensioenregeling;

  • een leaseauto, laptop en mobiele telefoon.
     

Laat van je horen
Ja hoor, jij weet het zeker. Dit is jouw droombaan. Laat dan van je horen! Stuur je motivatie samen met je cv via onze sollicitatiepagina. Wil je liever eerst nog wat meer informatie? Neem dan contact op met Joost Adriaans, Head of purchase, via 06 - 15 04 03 25.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Customer service employee (24 uur)

Ben jij op zoek naar een baan als customer service medewerker? Ben je op zoek naar een afwisselende functie in de farmaceutische branche? Dan zoeken we JOU!

We zijn DE partner voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. We hebben een unieke positie waardoor we tot innovatieve oplossingen kunnen komen samen met de klant waarbij de gezondheid voorop staat. Voor het hoofdkantoor in Den Bosch zijn we op zoek naar een enthousiaste

Customer service employee (24 uur)

Wat verwachten wij van jou?
In deze customer service functie ben jij de verbindende factor tussen onze klanten en onze organisatie. Je hebt contact met medewerkers van apotheken en ziekenhuizen, dit gebeurt telefonisch, via email of onze web portal. Je werkt nauw samen met jouw directe customer service collega’s en andere teams in onze organisatie. Het Customer service team is onderdeel van het Customer Contact Center, binnen deze afdeling werken 25 super gedreven medewerkers.

Hoe ziet een dag eruit
Je begint dagelijks met een kick off met je team om samen terug en vooruit te kijken naar de nieuwe dag. We bespreken ook de benodigde acties en aandachtspunten. De telefoonlijnen gaan open om onze klanten te helpen met de vragen die ze hebben, vragen kunnen ook gesteld worden via mail of onze web portal. Jij bent de expert en hebt de inhoudelijke kennis om vragen te beantwoorden of om ze op de juiste plek uit te zetten in onze organisatie. Je schakelt met je collega’s van verschillende teams, denk daarbij aan Transport, Warehouse, Supply Chain, Retail en Sales. Ons doel is om de klanttevredenheid te vergroten, oorzaken van vraagstukken weg te nemen en vragen zoveel als mogelijk in één keer goed te beantwoorden of om onze klanten een duidelijk beeld te geven over de doorlooptijd. Je werkt nauw samen met je directe customerservice collega’s, samen ben je verantwoordelijk voor jullie eigen werkzaamheden en heb je de mogelijkheid om de klanttevredenheid te beïnvloeden.

Wat heb je daar voor nodig?
Je hebt een afgeronde (apothekers assistente) MBO opleiding aangevuld met werkervaring in een customer service functie. We verwachten dat je proactief bent, dat je initiatief neemt en zelfstandig kan werken. Het wordt erg gewaardeerd als je zelf met verbetervoorstellen komt. Je bent stressbestendig, je leert snel en ziet snel verbanden. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed.

Wat krijg je daarvoor terug?
Een baan met een salaris tussen de €2.400,- €2.900,- bruto per maand (op basis van 40 uur) en, afhankelijk van ervaring. Daarnaast hebben we een pensioenregeling, reiskostenvergoeding en een dertiende maand. De functie is erg afwisselend, geen dag is hetzelfde. Je krijgt veel vrijheid en bent verantwoordelijk voor je eigen job. Je voelt je meteen welkom en je wordt erg gewaardeerd door collega’s en je leidinggevende.

Geïnteresseerd?
Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Voor neer informatie kun je contact opnemen met Sjoerd Peters, Manager customer contact center, via sjoerd.peters@alliance-healthcare.nl of 06-31639633.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sales support medewerker (36-40 uur)

Ben jij op zoek naar een baan als sales support medewerker? Ben je op zoek naar een afwisselende functie in de farmaceutische branche? Dan zoeken we JOU!

We zijn DE partner voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. We hebben een unieke positie waardoor we tot innovatieve oplossingen kunnen komen samen met de klant waarbij de gezondheid voorop staat. Voor het hoofdkantoor in Den Bosch zijn we op zoek naar een enthousiaste

Sales support medewerker (36 - 40 uur)

Wat verwachten wij van jou?
In deze sales support functie ben jij de verbindende factor tussen onze intramurale klanten en onze organisatie Je bent verantwoordelijk voor prijsbeheer, vastleggen van informatie in onze systemen, opstellen van rapportages en analyses Het Sales support intramurale team heeft contact met medewerkers van de ziekenhuizen en onze leveranciers, dit gebeurt veelal via email en soms telefonisch. Je hebt daarnaast directe afstemming met onze intramurale sales managers. Het team is onderdeel van het Customer Contact Center, binnen deze afdeling werken 25 super gedreven medewerkers.

Hoe ziet een dag eruit
Je begint dagelijks met een kick off met je team om samen terug en vooruit te kijken naar de nieuwe dag. We bespreken ook de benodigde acties en aandachtspunten. Alle nieuwe contracten met prijs afspraken ontvangen we in onze centrale mailbox, deze prijzen voeren wij op in het systeem Jij bent de expert en hebt de inhoudelijke kennis om vragen te beantwoorden van onze intramurale klanten of van onze sales managers. Je werkt nauw samen met je directe sales support collega’s, samen ben je verantwoordelijk voor jullie eigen werkzaamheden en heb je de mogelijkheid om de klanttevredenheid te beïnvloeden.

Wat heb je daar voor nodig?
Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding aangevuld met werkervaring in een sales support functie. We verwachten dat je proactief bent, dat je initiatief neemt en zelfstandig kan werken. Het wordt erg gewaardeerd als je zelf met verbetervoorstellen komt. Je bent stressbestendig, je leert snel en ziet snel verbanden. Bij voorkeur heb je een goede kennis van SAP en Excel omdat je daar dagelijks mee werkt. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed.

Wat krijg je daarvoor terug?
Een baan met een salaris tussen de €2.500,- €3.200,- bruto per maand (op basis van 40 uur) en, afhankelijk van ervaring. Daarnaast hebben we een pensioenregeling, reiskostenvergoeding en een dertiende maand. De functie is erg afwisselend, geen dag is hetzelfde. Je krijgt veel vrijheid en bent verantwoordelijk voor je eigen job. Je voelt je meteen welkom en je wordt erg gewaardeerd door collega’s en je leidinggevende.

Geïnteresseerd?
Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sjoerd Peters, Manager customer contact center, sjoerd.peters@alliance-healthcare.nl


Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Teamlead customerservice (36 uur) - tijdelijk

Ben jij op zoek naar een baan als teamlead van een Customer Service afdeling? Ben je op zoek naar een afwisselende functie in de farmaceutische branche? Dan zoeken we JOU!

We zijn DE partner voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. We hebben een unieke positie waardoor we samen met de klant tot innovatieve oplossingen kunnen komen waarbij de gezondheid voorop staat. Voor het hoofdkantoor in Den Bosch zijn we op zoek naar een enthousiaste

Teamlead customerservice (36 uur) - tijdelijk

Wat verwachten wij van jou?
In deze teamlead functie ben jij de verbindende factor tussen onze medewerkers, klanten en organisatie. Je coördineert de activiteiten van het Customer service team, het Administratief operations team en het Masterdata team. Daarnaast werk je zelf actief mee binnen de verschillende werkzaamheden van jouw teams.

Jouw team bestaat uit 11 medewerkers. Het Customer service team heeft contact met medewerkers van apotheken en ziekenhuizen; dit gebeurt telefonisch, via email of onze web portal. Het operationele team houdt zich bezig met de verwerking van leveringsklachten, retouren, order monitoring en overige administratieve werkzaamheden en het Masterdata team onderhoudt databestanden van leverancier, product en klant. Je werkt nauw samen met andere teams in onze organisatie. Jouw drie teams zijn onderdeel van het Customer Contact Center, binnen deze afdeling werken 25 super gedreven medewerkers.

Hoe ziet een dag eruit
Je begint dagelijks met een kick off met je team om samen terug maar vooral vooruit te kijken naar de nieuwe dag. Je bespreekt de benodigde acties en aandachtspunten. De telefoonlijnen gaan open om onze klanten te helpen met de vragen die ze hebben, vragen kunnen ook gesteld worden via mail of onze web portal. Jij en je team zijn de experts en hebben de inhoudelijke kennis om vragen te beantwoorden of om ze op de juiste plek uit te zetten in onze organisatie. Je coördineert daarnaast alle operationele administratieve en masterdata processen binnen je team. Je bent aanspreekpunt voor de collega’s van verschillende afdelingen. Denk daarbij aan Transport, Warehouse, Supply Chain, Purchase, Retail en Sales. Ons doel is om samen de klanttevredenheid te vergroten, oorzaken van vraagstukken weg te nemen en vragen zoveel als mogelijk in één keer goed te beantwoorden of om onze klanten een duidelijk beeld te geven van de doorlooptijd. Je werkt daarbij nauw samen met de teamlead van Purchase support, onze business analist en de manager van het Customer Contact Center.

Wat heb je daar voor nodig?
Je hebt een afgeronde MBO+ of HBO opleiding aangevuld met werkervaring in een teamlead customerservice functie. We verwachten dat je proactief en klantgericht bent. Dat je kunt verbinden, dat je initiatief neemt en zelfstandig kunt werken. Het wordt erg gewaardeerd als je met verbetervoorstellen komt. Je bent stressbestendig, je leert snel en ziet verbanden. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed.

Wat krijg je daarvoor terug?
Een baan met een salaris tussen € 3.000,- en € 3.000,- bruto per maand (op basis van 40 uur), afhankelijk van ervaring. Daarnaast hebben we een pensioenregeling, reiskostenvergoeding en een dertiende maand. De functie is erg afwisselend, geen dag is hetzelfde. Je krijgt veel vrijheid en bent verantwoordelijk voor je eigen job. Je voelt je meteen welkom en je wordt erg gewaardeerd door collega’s en je leidinggevende. Het betreft een tijdelijke functie tot uiterlijk 31 december 2022.

Geïnteresseerd?
Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sjoerd Peters, Manager customer contact center via sjoerd.peters@alliance-healthcare.nl of 06-31639633.

 

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

TI-specialist (netwerkbeheerder) 32-40 uur per week

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze IT-afdeling in Veghel zijn wij op zoek naar een energieke en gedreven

Technical Infrastructure specialist (netwerkbeheerder)
32-40 uur per week

Wie ben jij?

Binnen Alliance Healthcare zijn we de verandering aan het doormaken van klein naar groot. Verschillende bedrijfsonderdelen groeien ontzettend hard en we zoeken collega’s binnen IT die er lol in hebben om stap voor stap, samen, een stukje beter te worden. Aan de andere kant betekent groei ook hands-on. Er is veel werk te verzetten en je haalt ook voldoening en plezier uit verzoeken en projecten met een bijna onmogelijke doorlooptijd. Heb jij beide kanten in je? Dan pas jij in dit stabiele fijne team!

Wat ga je doen?

Je ontwikkelt en beheert als onze nieuwe TI-specialist samen met collega’s het volledige netwerk. Dit bestaat uit twee centrale datacentra met hieraan gekoppeld diverse vestigingen, apotheken en bedrijven in Nederland. Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen met vestigingen over de hele wereld. Deze recente overname zorgt ook voor diverse gave netwerkuitdagingen in 2022!

Onderstaand wat meer concreet wat zaken waaraan je werkt:

  • Samenwerken met onze nieuwe collega’s in de US voor onder andere nieuwe datacenters;
  • Beheer van de verschillende netwerk componenten als Cisco switches, Cisco firewalls, Meraki switches en access points;
  • Migratie en vereenvoudiging van Cisco ACL’s richting Cisco firewalls;
  • Verbeteren van de security van het netwerk, denk hierbij aan SD-Wan, Firewalls, ISE en 2FA;
  • Opzetten / verbeteren monitoring het WAN, LAN en Wifi netwerk. Performance monitoren met name op het warehouse Wifi netwerk en Proactief acteren;
  • Optimalisatie bestaande netwerken met alle componenten, zowel WAN, LAN als Wifi;
  • Implementatie van het netwerk in onze nieuwe vestigingen / warehouses;
  • Project deelname voor een upgrade van Cisco UCM / UCCX omgeving.
  • Integratie verbeteren van onze apotheken naar het corporate netwerk binnen de richtlijnen

Wie zoeken wij?

Onze organisatie groeit. Bij die groei zoeken wij collega’s die balans kunnen vinden in vandaag leveren en structureel verbeteren. Het ene moment conceptueel, het andere moment pragmatisch. Jij ziet mogelijkheden om ondanks een drukke agenda tijd te maken om te werken aan projecten voor de toekomst. In alles wat je doet staat kwaliteit en betrouwbaarheid van je werk voorop.

De volgende zaken zijn voor ons passend bij dit profiel:

  • IT kennis op Hbo-niveau, verkregen door opleiding en/of ervaring;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als netwerkbeheerder (Cisco / Meraki products o.a. WLC, ISE, ASA/Firepower VOIP/Switches/Routers);
  • Gewend zijn proces- en projectmatig te werken (ITIL, Prince);
  • Kennis van Cisco UCM/UCCX, WSA/SMA, BGP/EIGRP, Windows DHCP / DNS / Proxy is een pré;
  • Bereid zijn om mee te draaien in bewakings- en consignatiediensten.

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk.

Patrick Lathouwers (teamleider IT), patrick.lathouwers@alliance-healthcare.nl, 06-55274676

Jeanine Graas (IT Director), jeanine.graas@alliance-healthcare.nl, 06-34107195

De procedure bestaat uit 2 gespreksrondes met IT collega’s en een kennismaking met HR.

Daarna ontvang je van ons digitaal je contract met onder andere een 13e maand, thuiswerkvergoeding, fisc free regeling, bonus en een duurzaam inzetbaarheidsbudget. Na jouw handtekening vragen we snel je laptop en telefoon aan.

Is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn. In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).
Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Business Controller (36-40 uur)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor de versterking van het Finance & Control team op ons hoofdkantoor in Veghel zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gedreven en ambitieuze

Business Controller (36 - 40 uur)

Wat bieden we je aan
Als Business Controller ben jij dé businesspartner voor het management van één of meerdere Business Lines binnen Alliance Healthcare Nederland. Solide financiële planning, controlling en reporting zijn daarvoor een voorwaarde; daarin ligt immers de basis voor gedegen besluitvorming. Het pro-actief informeren en adviseren van het management op het gebied van doelstellingen, KPI’s en complexe financiële beslissingen is minstens zo belangrijk. Daarnaast voer je de regie op de Planning & Control Cyclus. Dit betreft afsluitprocessen, analyse & rapportages, voorspellingen, projecten en begrotingen alsook de communicatie/relatie met de relevante stakeholders binnen de Divisie in UK.

Dit is een uitgelezen kans voor een gedreven financial die zich graag all-round wil ontwikkelen in een complexe business omgeving met een wereldwijde footprint.

Waar kom je te werken
Alliance Healthcare Nederland is een groeiende organisatie. Samen met 1900 collega’s in Nederland verzorgt Alliance Healthcare een breed scala aan diensten, van de pallet tot aan de patiënt. Elke Business Line draagt daar op eigen manier aan bij. Alliance Healthcare Nederland verwacht de komende jaren een belangrijke bijdrage te gaan leveren in het welzijn en de gezondheid van ca 5 miljoen Nederlanders. Om deze groei te realiseren voer jij als Business Controller de regie op het ontwikkelen van nieuwe business cases en speel je een belangrijke rol in de besluitvorming hierover, waaronder het meekrijgen van het top management in UK/US. Een recent voorbeeld van de groei is de bouw van een nieuw state-of-art magazijn, 26-voetbalvelden groot, voor haar pre-wholesale business Alloga in Veghel.

Dit heb je ervoor nodig
Je bent een enthousiaste all-round financial met een sterke helicopterview en een no-nonsense mentality. Je staat graag in verbinding met de business, krijgt energie van het verbeteren en veranderen van de organisatie, het uitzetten van de koers binnen je organisatie en het sturen op het behalen van het resultaat. Je betrekt collega’s die daar aan kunnen bijdragen. Dat zij dat graag doen, is te danken aan je enthousiasme, het open vizier waarmee je mensen benadert en je sterke business oriëntatie. Voor deze rol geldt dat je intensief samenwerkt met het management van je eigen organisatieonderdeel. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bepalen van de strategie en het uitzetten van de koers en acties. Jullie geven ook samen de invulling aan de maandelijkse Business Reviews, waarbij je onze MD & FD meeneemt in de behaalde resultaten en de benodigde bijsturing en acties.

Wat breng je mee?
Naast sterk ontwikkelde financiële en analytische skills beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement kwaliteiten. Wat je verder met je meebrengt:

  • Een afgeronde HBO of WO in Finance/Accountancy, Economie of Bedrijfskunde;

  • Relevante controlling werkervaring in een soortgelijke functie binnen een complexe organisatie;

  • Ervaring met het opzetten en besturen van complexe business cases is een sterke pré

  • Ervaring met het verbeteren en optimaliseren van financiële en operationele/strategische bedrijfsprocessen;

  • Resultaatgerichtheid (getting things done), zelfstandigheid, betrouwbaarheid en nauwkeurigheid;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Voor deze stevige Business Controller-rol nodigen wij kandidaten uit die gemotiveerd zijn om binnen Finance door te groeien. In nauwe samenwerking met het sterke financial management team bieden wij een mooie kans in onze complexe internationale omgeving.

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk.

Ilona Krjukova (Manager Business Control), Ilona.krjukova@alliance-healthcare.nl, 06-12732626
Dirk Hintzen (HR Business Partner), dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl, 06-34107265

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw cv en motivatie te sturen middels deze sollicitatielink

 

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.

In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.com, www.alcura-health.nl, www.alphega-apotheek.nl, www.alloga.nl, www.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Business Controller (36-40 uur)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor de versterking van het Finance & Control team op ons hoofdkantoor in Veghel zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gedreven en ambitieuze

Business Controller (36 - 40 uur)

Wat bieden we je aan
Als Business Controller ben jij dé businesspartner voor het management van één of meerdere Business Lines binnen Alliance Healthcare Nederland. Solide financiële planning, controlling en reporting zijn daarvoor een voorwaarde; daarin ligt immers de basis voor gedegen besluitvorming. Het pro-actief informeren en adviseren van het management op het gebied van doelstellingen, KPI’s en complexe financiële beslissingen is minstens zo belangrijk. Daarnaast voer je de regie op de Planning & Control Cyclus. Dit betreft afsluitprocessen, analyse & rapportages, voorspellingen, projecten en begrotingen alsook de communicatie/relatie met de relevante stakeholders binnen de Divisie in UK.

Dit is een uitgelezen kans voor een gedreven financial die zich graag all-round wil ontwikkelen in een complexe business omgeving met een wereldwijde footprint.

Waar kom je te werken
Alliance Healthcare Nederland is een groeiende organisatie. Samen met 1900 collega’s in Nederland verzorgt Alliance Healthcare een breed scala aan diensten, van de pallet tot aan de patiënt. Elke Business Line draagt daar op eigen manier aan bij. Alliance Healthcare Nederland verwacht de komende jaren een belangrijke bijdrage te gaan leveren in het welzijn en de gezondheid van ca 5 miljoen Nederlanders. Om deze groei te realiseren voer jij als Business Controller de regie op het ontwikkelen van nieuwe business cases en speel je een belangrijke rol in de besluitvorming hierover, waaronder het meekrijgen van het top management in UK/US. Een recent voorbeeld van de groei is de bouw van een nieuw state-of-art magazijn, 26-voetbalvelden groot, voor haar pre-wholesale business Alloga in Veghel.

Dit heb je ervoor nodig
Je bent een enthousiaste all-round financial met een sterke helicopterview en een no-nonsense mentality. Je staat graag in verbinding met de business, krijgt energie van het verbeteren en veranderen van de organisatie, het uitzetten van de koers binnen je organisatie en het sturen op het behalen van het resultaat. Je betrekt collega’s die daar aan kunnen bijdragen. Dat zij dat graag doen, is te danken aan je enthousiasme, het open vizier waarmee je mensen benadert en je sterke business oriëntatie. Voor deze rol geldt dat je intensief samenwerkt met het management van je eigen organisatieonderdeel. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bepalen van de strategie en het uitzetten van de koers en acties. Jullie geven ook samen de invulling aan de maandelijkse Business Reviews, waarbij je onze MD & FD meeneemt in de behaalde resultaten en de benodigde bijsturing en acties.

Wat breng je mee?
Naast sterk ontwikkelde financiële en analytische skills beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement kwaliteiten. Wat je verder met je meebrengt:

  • Een afgeronde HBO of WO in Finance/Accountancy, Economie of Bedrijfskunde;

  • Relevante controlling werkervaring in een soortgelijke functie binnen een complexe organisatie;

  • Ervaring met het opzetten en besturen van complexe business cases is een sterke pré

  • Ervaring met het verbeteren en optimaliseren van financiële en operationele/strategische bedrijfsprocessen;

  • Resultaatgerichtheid (getting things done), zelfstandigheid, betrouwbaarheid en nauwkeurigheid;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Voor deze stevige Business Controller-rol nodigen wij kandidaten uit die gemotiveerd zijn om binnen Finance door te groeien. In nauwe samenwerking met het sterke financial management team bieden wij een mooie kans in onze complexe internationale omgeving.

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk.

Ilona Krjukova (Manager Business Control), Ilona.krjukova@alliance-healthcare.nl, 06-12732626
Dirk Hintzen (HR Business Partner), dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl, 06-34107265

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw cv en motivatie te sturen middels deze sollicitatielink

 

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.

In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.com, www.alcura-health.nl, www.alphega-apotheek.nl, www.alloga.nl, www.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Administratief medewerker customer service (24 uur)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor ons Customer contact center, team knowledge center operations, op ons hoofdkantoor in ‘s-Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een ambitieuze;

Administratief medewerker customer service (24 uur)

Wat verwachten wij van jou?
In deze operations functie ben jij de verbindende factor bent tussen onze klanten en onze interne organisatie. Administratieve werkzaamheden zijn je op het lijf geschreven, je werkt secuur en snel. Je bent in staat om verbanden te leggen nav de informatie die je verwerkt. Je kunt met klanten zowel telefonisch als schriftelijk communiceren, blust liever geen brandjes maar werkt aan structurele verbeteringen samen met jouw collega’s van de verschillende bedrijfsonderdelen en van het Customer contact Center. Binnen deze afdeling werken 25 super gedreven medewerkers

Hoe ziet jouw dag eruit
Je begint dagelijks met een kick off met je team om samen terug en vooruit te kijken naar de nieuwe dag. We bespreken ook de benodigde acties en aandachtspunten. Je werkzaamheden bestaan uit het administratief verwerken van retour aanvragen, leveringsklachten aangaande de dagelijkse leveringen aan onze klanten. Je noteert orders o.b.v. ontvangen e-mails en de monitoring van de via EDI (elektronisch) ontvangen orderstroom is een belangrijke dagelijks terugkerende activiteit. Je bentt daarbij scherp op mogelijke afwijkingen, deze weet je te traceren en op te lossen. Waar nodig schakel je met de interne organisatie om deze op te lossen. Je hebt ook gericht klantcontact met ziekenhuizen, apotheken en huisartsen. Dit contact verloopt via telefonie, mail, web portal en heeft betrekking op de administratieve activiteiten van de afdeling.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een leergierige enthousiaste collega die het leuk vindt om samen met collega’s te werken aan alle verschillende operationele administratieve activiteiten. Jouw ambitie is een zelfstandige administratieve professional te worden. Je bent in staat zelfstandig, gestructureerd en secuur te werken. Je houdt van klantcontact en hebt affiniteit met of zelfs al ervaring met de farmaceutische branche. Daarnaast beschik je over:

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur kennis van operationele activiteiten
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Goede kennis van MS Office, bij voorkeur Excel
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Wat krijg je daarvoor terug?
Een baan met een salaris tussen de €2.400,- €2.900,- bruto per maand (op basis van 40 uur) en, afhankelijk van ervaring. Daarnaast hebben we een pensioenregeling, reiskostenvergoeding en een dertiende maand. De functie is erg afwisselend, geen dag is hetzelfde. Je krijgt veel vrijheid en bent verantwoordelijk voor je eigen job. Je voelt je meteen welkom en je wordt erg gewaardeerd door collega’s en je leidinggevende.

Geïnteresseerd?
Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sjoerd Peters, Manager customer contact center, via sjoerd.peters@alliance-healthcare.nl of 06-31639633.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn.
In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl of op de partner websites; www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nlwww.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Demand & Supply planner (40 uur)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze afdeling Supply Chain Management in Veghel zijn we op zoek naar een energieke en gedreven

Demand & Supply Planner
40 uur / week


Wat verwachten wij van jou?
In de functie van Demand & Supply Planner rapporteer je direct aan de Supply Chain Manager. Jij staat in het hart van de organisatie en bent dé keten regisseur voor de productsegmenten Retail en Medische Hulpmiddelen. Je speelt een belangrijke rol in een verdere professionalisering van Demand & Supply planning en ondersteunt actief de ontwikkeling en implementatie van Sales & Operations Planning (S&OP) voor je eigen productsegmenten. Daarnaast haal je plezier en energie uit het continu verbeteren van processen, zowel binnen als buiten je verantwoordelijkheid.

 

  • Je bent eindverantwoordelijk voor het vaststellen van de toekomstige vraag (demand plan) voor de productgroepen in je portfolio. Je bent op de hoogte van in-en externe ontwikkelingen binnen jouw portfolio en weet deze te vertalen naar het demand plan. Hierbij werk je nauw samen met klanten, sales en category management

  • Je beoordeelt door het systeem gegenereerde demand excepties en optimaliseert de statische forecast

  • Je faciliteert en coördineert de afstemming tussen demand plan en beschikbaarheid in nauw overleg met leveranciers, inkoop en productie. Je communiceert binnen de organisatie over mogelijke afwijkingen en initieert en coördineert correctieve acties

  • Je bent verantwoordelijk voor het bepalen van de optimale voorraadstrategie en het (laten) aansturen van de voorraad niveaus op de verschillende locaties. Hierbij houdt je rekening met afgesproken service levels, voorraad targets en mogelijke in- en externe constraints

  • Je bent eindverantwoordelijk voor het optimaal (laten) bestellen van je productsegmenten (hoeveelheid, frequentie) en zet acties uit om over voorraad, incourante voorraad en vernietiging a.g.v. verloop van vervaldatum te voorkomen

  • Je bent operationeel en tactisch verantwoordelijk voor leveranciersperformance en -management

  • Je voorziet de organisatie van informatie m.b.t. in- en uitstroom van artikelen

  • Je initieert en leidt complexe verbeter projecten op het gebied van productiviteit, processen en kostenbesparingen


Wie zoeken wij?

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding, bij voorkeur in supply chain, logistiek of bedrijfskunde

  • Je hebt 2 à 3 jaar ervaring in demand en/of supply chain management

  • Je bent bekend met het concept van Sales & Operations Planning (S & OP). Praktische ervaring met  S & OP en/of IBP is een pré

  • Je beheerst de Nederlandse (uitstekend) en Engelse taal (goed), zowel schriftelijk als mondeling

  • Je bent analytisch sterk en bent in staat om analyses te vertalen naar concrete verbeteracties

  • Je hebt uitgebreide, praktische kennis van MS Excel, kennis van SAP/R3, MS Access, PowerBi en QlickView is een pré

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en in staat om samen te werken met diverse stakeholders binnen een complexe omgeving. Hierbij ben je in staat om rekening te houden met uiteenlopende belangen

  • Je hebt een grote gedrevenheid om processen en jezelf continu te verbeteren en te ontwikkelen


Ons aanbod
Wij bieden je een uitdagende en zelfstandige fulltime functie in een leuk team in een uitermate boeiende en veranderende markt; een functie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een marktconform salaris, 13e maand, een goede werk-privé balans met thuiswerkmogelijkheid en -vergoeding, performance bonus, persoonlijk ontwikkel budget en fiscaal aantrekkelijke voordelen (Fisc Free)

Geïnteresseerd?
Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Peter van den Tweel (Supply Chain Manager) via 06-48891165 of peter.van.den.tweel@alliance-healthcare.nl of Marloes Wellink-Nillesen (HR Business Partner) via 06-18900805 of marloes.wellink-nillesen@alliance-healthcare.nl

De sollicitatie procedure bestaat uit een telefonische screening en twee interview rondes waarbij het eerste gesprek met Peter en Marloes zal plaatsvinden. Een eventuele 2e ronde zal plaatsvinden met twee teamleden.

Alliance Healthcare werkt met preferred suppliers. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Applicatie specialist (32-40 uur)

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze IT-afdeling in Veghel zijn wij op zoek naar een energieke en gedreven

Applicatie specialist (32-40 uur per week)

Wie ben jij?
Je bent een IT’er die het leuk vindt om mee te bouwen aan de toekomst, want het IT-landschap gaat flink veranderen. Nieuwe applicaties zullen worden geïntroduceerd om het technisch landschap toekomstbestendig te maken. Daarnaast help je het huidige applicatielandschap onderhouden om de business soepel te laten draaien. Deze twee onderdelen zijn de meest belangrijke componenten in je werk en moeten dus beide bij je passen. Jij denkt mee in de professionalisering en doorontwikkeling van het bedrijfsonderdeel Alcura. Jij spart en stemt direct af met mensen binnen Alcura en jouw collega’s.

Wat is de uitdaging?
Alcura is onze centrale apotheek en onderdeel van Alliance Healthcare die zich richt op het ondersteunen van de patiënt in de thuissituatie. Door het bieden van Patient Support Programs en het leveren van de juiste medische hulpmiddelen wordt de therapie geoptimaliseerd en daarmee de kwaliteit van leven van de patiënt verhoogd.

In nauwe samenwerking met een business analist en subject matter experts binnen Alcura ga je uitvoering geven aan de IT roadmap. Om verder te groeien is een uitbreiding op het IT landschap gewenst en daar speel jij een belangrijke rol in!
 

Wat ga je doen?
Jij maakt onderdeel uit van het team IT Business Solutions. Jij vervult daarin de rol van Applicatie Specialist:

  • Jij ondersteunt de organisatie in het vertalen van functionele requirements naar een solutiondesign;

  • Jij coördineert realisatie, stuurt functioneel developers aan in de bouw en plant de implementatie van verschillende oplossingen met onze projectmanagers.

  • Jij bent verantwoordelijk voor het technisch beheren van applicaties en biedt daarbij ondersteuning aan key users.

  • Beheren van applicaties (instellingen, codes, parameters, autorisaties, beveiligingsregels, rekenschema’s ed).

  • Nagaan of en hoe de systeemtechnische wijzigingen mogelijk zijn en onderzoeken van technische gevolgen in andere systemen met collega’s.

  • Verrichten van troubleshooting (complexe en specialistische problemen, knelpunten).

  • Proactief toekomstgerichte oplossingen voorstellen om het aantal nieuwe incidenten te laten afnemen.

  • Specificeren, definiëren en opvolgen van meldingen ten behoeve van applicatieleveranciers en het onderhouden van daaraan gerelateerde contacten.

  • Verrichten van planningswerkzaamheden en prioriteitstelling voor releases en changes.
     

Wie zoeken wij?
Onze organisatie groeit. Bij deze groei zoeken wij collega’s die balans kunnen vinden in vandaag leveren en structureel verbeteren. Het ene moment conceptueel, het andere moment pragmatisch. Jij ziet mogelijkheden om ondanks een drukke agenda, tijd te maken om te werken aan afgestemde initiatieven voor de toekomst. In alles wat je doet staat kwaliteit en betrouwbaarheid van je werk voorop.

De volgende zaken zijn voor ons passend bij dit profiel:

  • HBO/WO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar werkervaring;

  • Competenties: analytisch sterk, proactief, kritisch, resultaatgericht, gestructureerd én hands-on;

  • Ervaring in projectmatig werken en proces/data analyse;

  • Kennis van SQL en DAMA-DMBOK;

  • Ervaring met integratie platforms;

  • Kennis van ITIL, Prince II, Scrum, Agile;
     

Bekend met AVG en verwerking van privacy gevoelige informatie;

  • Je hebt oog voor detail en kunt praktische oplossingen vinden als de ideale oplossing niet mogelijk is.

  • Je werkt graag zelfstandig en betrekt anderen actief waar nodig.
     

Ben je geïnteresseerd?
Fijn als jij direct je motivatie en cv stuurt, maar we vinden het ook prima als je eerst even belt om nog wat meer te weten te komen. Je kan ons ook appen of mailen natuurlijk. Je kan contact opnemen met:
Carla de Langen, Manager Business Solutions carla.de.langen@alliance-healthcare.nl, 06-21514763 of Dirk Hintzen, HR Business Partner, dirk.hintzen@alliance-healthcare.nl, 06-34107265.

Na een succesvolle procedure ontvang je van ons digitaal je contract met onder andere een 13e maand, thuiswerkvergoeding, FiscFree regeling, bonus en een duurzaam inzetbaarheidsbudget. Na jouw handtekening vragen we snel je laptop en telefoon aan.

Is je interesse gewekt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze sollicitatielink.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van AmerisourceBergen, een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn. In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (farmaceutische groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alcura, Spits (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening) en Stephar (parallel import/ export geneesmiddelen).
Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

MBO stagiair Transport & Logistiek (niveau 3 of 4)

Voor onze afdeling transport in Veghel zijn wij per februari 2022 op zijn naar een MBO stagiair (niveau 3 of 4).

Kan jij makkelijk schakelen tussen verschillende afdelingen en voel jij je op gemak bij een grote groep chauffeurs? Dan zoeken wij jou!

 

Alliance Healthcare

Wie zijn wij?

Alliance Healthcare is een toonaangevende distributeur en groothandel in farmaceutische, chirurgische, medische en gezondheidsproducten in heel Europa.

Alliance Healthcare Nederland is een grote marktspeler in een snel veranderende zorgmarkt. Met onze bedrijfsonderdelen vormen wij een veelzijdige organisatie in de totale farmaceutische zorgketen van producent tot consument.

Omdat Alliance Healthcare hard aan het groeien is, verhuizen wij medio 2022 naar een nieuw pand, wat ons dan het grootste distributiecentrum van Veghel maakt. Deze groei biedt veel kansen voor verdere ontwikkeling van alle bedrijfsonderdelen. Dit geldt natuurlijk ook voor onze afdeling transport! Hier kan jij een waardevolle toevoeging voor zijn.

 

Ons aanbod voor jou!

  • Een meeloopstage van gemiddeld 36-40 uur per week onder begeleiding van de transport manager.

  • Tijdens deze periode maak je kennis met de verschillende teams binnen de afdeling en het a-z logistiek proces.

  • Een stageplek op de afdeling transport met in totaal 150 FTE.

  • Een mooie stagevergoeding van 250 euro per maand.

 

Waarom deze stage misschien wel iets voor jou is:

  • Je zoekt een stage voor een half jaar.

  • Je wilt je inzetten bij de afdeling transport en je wilt je verder ontwikkelen.

  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

  • Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig. En je bent oplossingsgericht.

  • Je bent stressbestendig, proactief en in staat om de juiste prioriteiten te stellen.

 

Jouw werkzaamheden:

Je gaat je voornamelijk bezig houden met het herschrijven van het chauffeurshandboek. Dit handboek is erg belangrijk voor de afdeling transport en beschrijft alle stappen die de chauffeurs in hun dagelijkse werk moeten doen.  Naast het fysieke schrijven dienen we het handboek digitaal te kunnen aanbieden aan de PDA van transport. Deze opdracht ligt volledig in jouw handen!

 

Word jij enthousiast van deze vacaturetekst?

Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels deze link.

Heb je misschien nog vragen naar aanleiding van deze tekst?

Neem dan contact op via de mail: suzanne.smits@alliance-healthcare.nl