Alcura, samen hart voor de juiste zorg
Alcura apotheek in Meppel is onderdeel van Alliance Healthcare Nederland en richt zich op het ondersteunen van de patiënt in de thuissituatie. Door het ontwikkelen en uitvoeren van Patient Support Programma’s en het leveren van de juiste medische hulpmiddelen met als doel de therapie te optimaliseren wordt de kwaliteit van leven van de individuele patiënt verhoogd.
Wilt u onderdeel uitmaken van ons team? Bekijk hier onze vacatures of stuur een open sollicitatie.
Dit zijn onze actuele vacatures
Heb jij de ambitie om verantwoordelijk te zijn voor je eigen sales en propositie? Wil je naast nieuwe concepten bedenken en implementeren ook nog midden in de operatie staan? En zoek je een werkveld waar je echt iets kan betekenen voor de ander? Kom dan bij ons werken als:
Commercieel manager Medische Hulpmiddelen
(36-40 uur)
Wat bieden wij?
Het team van Alcura apotheek maakt onderdeel uit van Alliance Healthcare. Binnen Alcura wordt patiëntenzorg op diverse manieren vormgegeven. In samenwerking met ziekenhuizen, fabrikanten én zorgverzekeraars. Het sales- en implementatieteam Alcura is een hecht team, bestaande uit 5 mensen die ook nauw samenwerken diverse collega’s binnen de groep. Hieronder valt bijvoorbeeld Operations Alcura, bestaande uit zo’n 100 collega’s. Samen zijn we iedere dag druk bezig om voor patiënten de best mogelijke zorg te organiseren.
Om met Alcura de volgende stap te maken als medisch speciaalzaak, dan wel zorgdienstverlener op het gebied van medische hulpmiddelen, zijn we op zoek naar een enthousiaste, ondernemende én praktisch ingestelde collega die deel uit gaat maken van het Alcura sales- en implementatieteam in Nederland.
De functie kent marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto, bonusregeling en mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
Wie zoeken wij?
Je hebt een HBO/WO opleidingsniveau en werk-/denkniveau met bewezen kennis van de gezondheidszorg in Nederland. Je hebt een commerciële instelling en zoekt proactief de dialoog met klanten en stakeholders binnen én buiten je werkgebied. Je beschikt over aantoonbare ervaring in het ontwikkelen van nieuwe en het verbeteren van bestaande proposities, het (bege)leiden van implementaties en de inzet hierbij van ICT.
Je bent een zelfstarter én klantgericht. Je hebt de drive om te ondernemen binnen een grote organisatie en om daarbij bereid om iedere dag een kleine verbetering te realiseren. Daarnaast schuw je niet het gesprek over ‘wat te doen over 3 jaar’. Je bent analytisch en conceptueel sterk en je beschikt over een goed cijfermatig inzicht. Bovenal ben je in staat mensen te verbinden en je hebt een sterke ‘getting things done’ mentaliteit.
Wat verwachten we van jou?
Leiden, coördineren en (mee) uitvoeren van acties ten behoeve van de verdere implementatie en het innoveren en doorontwikkeling van de medische hulpmiddelen business binnen Alcura. Dit houdt onder andere in:
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel én ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw CV én motivatie te sturen middels de volgende button:
https://alliance.onlinevacatures.nl/nl/job/168339/apply
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen Dirk Hintzen (HR business partner) op het telefoonnummer 06-34107265 of Rob van Ras (Head of Sales) op telefoonnummer 06-52670703
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!