Skip to content

Link to accessibility

Voor onze online Health & Beauty afdeling in 's-Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een klantgerichte en betrokken collega die samen met het online team wil bijdragen aan het toekomstig succes van het platform Boots.eu.    

Online Customer Service Support Medewerker (40 uur)

Het health en beauty platform Boots.eu is hét hart van de Online strategie van Boots Nederland. Een gloednieuwe site en shop die klaar is voor de toekomst!

Het digitale Online team achter Boots.eu zorgt er dagelijks voor dat de website efficiënt draait, nieuwe merken worden gelanceerd en online promoties worden opzet. Daarbij wordt de customer journey voortdurend verder geoptimaliseerd, zodat deze altijd voldoet aan de behoeften van onze klanten en patiënten. Want dat vinden we bij Boots belangrijk, de klant staat bij ons altijd voorop.

De afdeling Boots online bestaat op dit moment uit een Online Manager en twee Online Specialisten. Je komt terecht in een jong en betrokken team, waarin persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd. Zo zijn we altijd bereid om elkaar te helpen en vinden we het ook vooral belangrijk om met elkaar ervaring op te doen. We werken hard aan de ambitie om van Boots.eu een succesvol online platform te maken en zijn daarom op zoek naar een collega die, samen met ons, een belangrijke bijdrage wil leveren aan de online groei van Boots Nederland.

De functie

Als Online Customer Service Support medewerker draag je dagelijks bij aan het behalen van een hogere klanttevredenheid en naamsbekendheid. Je verzorgt productbeschrijvingen op de website van Boots en de online platformen (zoals Bol.com). Daarnaast beantwoord je het klantcontact (telefonisch/mail) en zorg je ervoor dat klanten de hulp krijgen die zij nodig hebben. Je denkt samen met je collega's na over efficiëntere werkprocessen en je biedt administratieve ondersteuning aan de Online Manager. Kortom: je werkzaamheden uiten zich in een betere klantervaring, reviews, hogere online conversie en eindresultaat: meer verkopen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt ervaring met het foutloos en goed leesbaar schrijven, zowel in het Nederlands als Engels, van productomschrijvingen en producttitels. Ervaring met schrijven in het Duits is een pré.
  • Kennis en ervaring met een e-commerce platform als Magento  of vergelijkbaar is een pré.
  • Je bent betrokken en zet je actief in voor de realisatie van de gestelde taken/opdrachten en weet daarin de juiste prioriteiten te stellen.
  • Je stemt je eigen inspanningen af op de behoeften en wensen van interne en/of externe klanten.
  • Je kan doeltreffend communiceren, rekening houdend met het niveau van de partijen waarmee gecommuniceerd wordt.
  • Je bent kritisch en scherp, maar kan ook overtuigen en beïnvloeden.
  • Je bent secuur in de werkzaamheden die je verricht, detecteert problemen tijdig en bent niet bang om hier zelf op te anticiperen.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, klantvriendelijke en sociale collega die bij voorkeur een MBO opleiding Online Marketing en/of Journalistiek heeft afgerond. Je hebt ervaring met online commercie, webshop en retail. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, in zowel woord als geschrift, en de Engelse taal goed. Je bent gedreven en leergierig. Je toont initiatief en bent niet bang om te bellen. Je kunt goed overweg met Microsoft Office. Je woont in de omgeving van 's-Hertogenbosch.

Ons aanbod

Alliance Healthcare biedt je een zeer interessante en uitdagende functie binnen een dynamische en innovatieve organisatie, waarin ruimte is voor een eigen creatieve inbreng. Naast een collegiale werkomgeving zijn persoonlijke ontwikkeling en goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden binnen onze organisatie zeer belangrijk en bieden we je daarnaast een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.

Geïnteresseerd?

Is je interesse gewekt en voldoe je aan bovenstaand profiel? Reageer dan op deze vacature door jouw motivatiebrief en CV op te sturen middels de volgende link:

Contact
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Marijn Soetekouw op telefoonnummer 06 - 29 54 21 58 of stuur een e-mail maar marijn.soetekouw@alliance-healtchare.nl.

Alliance Healthcare Nederland
Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van Walgreens Boots Alliance (WBA), een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn. WBA is actief in meer dan 25 landen met 12.900 verkooppunten, heeft ongeveer 370.000 werknemers en beschikt over meer dan 340 farmaceutische distributiecentra, die meer dan 180.000 apotheken en andere zorgverstrekkers bedienen.

Binnen de Nederlandse organisatie zijn ca. 1700 medewerkers werkzaam bij Alliance Healthcare groothandel, Boots apotheken (eigendomsapotheken), Alphega apotheken (franchise formule), Alcura Apotheken (new business), Manufacturer Services, Spits apotheken (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening voor de farmaceutische industrie), Stephar (parallel import/ export farmaceutische producten) en PraQtijkPlus (franchise voor apotheekhoudende huisartsen).

Boots Nederland

De Boots apotheken onderscheiden zich door de unieke combinatie van health en beauty. Dit maakt Boots in Nederland het meest vernieuwende apotheekconcept. Met een flink aantal gerenommeerde eigen merken in health en beauty en een zeer uitgebreid aanbod aan zelfzorgmiddelen, wordt zowel offline in de apotheek als online op www.boots.eu, de klantvraag beantwoord. En dat is belangrijk, want de klant staat bij Boots altijd voorop. Een toekomstperspectief met meerwaarde voor klant en apotheek.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!