Skip to content

Link to accessibility

 

Ben jij op zoek naar een baan in een dynamische customer services omgeving, bij een internationaal bedrijf waar jij het verschil wilt maken door te zorgen voor informatieanalyses, procesanalyses, managementrapportages en van daaruit met verbetervoorstellen te komen en deze ook te implementeren. Kom dan bij ons werken als

Business Analist Customer Contact Center
(36-40 uur)

 

Wat bieden wij?

Wij bieden een divers team met leuke collega's in 's-Hertogenbosch die iedere dag bezig zijn om klanten en leveranciers van dienst te zijn bij een grote diversiteit aan vragen en cases. Het team maakt onderdeel uit van Alliance Healthcare waar zorg op diverse manieren vorm wordt gegeven binnen Nederland, maar ook ver daarbuiten. De dynamiek en veranderende markt maakt iedere dag tot een verrassende en uitdagende.

In de hectiek van het customer contact center zoeken we een ‘rustpunt' die aan de slag gaat met data, informatie, processen en ICT. Het structureren, beter beschikbaar maken, rapporteren en verder ontwikkelen zijn kerntaken in deze functie.

Daarnaast ben je binnen Alliance Healthcare aanspreekpunt voor zaken tussen het customer contact center en haar directe omgeving zoals Supply Chain, Purchase en Operations.  

De functie kent marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 13e maand, een bonusregeling en mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. 
 

Wie zoeken wij?

Je hebt een HBO opleidingsniveau en werk-/denkniveau, bij voorkeur in bedrijfskundig of economische richting. Je hebt bewezen kennis van, affiniteit met en begrip van het speelveld met data, informatie, processen en ICT. Kennis van verbetermethodieken is een pré.

Je hebt een proactieve instelling en zoekt de dialoog met alle stakeholders binnen de organisatie. Je beschikt over aantoonbare ervaring in het continu verbeteren en hebt ervaring met projectmatig werken.

Je bent een zelfstarter én klantgericht. Je hebt de drive om veranderingen aan te jagen en te leren. Hierbij ben je in staat het grote geheel te zien, waarbij je beschikt over cijfermatig inzicht.

Bovenal ben je in staat mensen te verbinden en hebt een sterke ‘getting things done' mentaliteit. We zoeken een collega die in samenwerking met zijn/haar directe collega's resultaten bereikt. Iemand die niet bang is eigenaarschap te nemen.

Je rapporteert in deze functie aan de manager van het Customer Contact Center. Er wordt van je verwacht dat je in staat bent om een plan op te stellen, deze te leiden, na te jagen én te realiseren. Hierbij krijg je de ruimte en ligt met name het initiatief bij jou. Natuurlijk is een goede begeleiding en ondersteuning aanwezig en kun je rekenen op een gemotiveerd team die er samen met jou voor wil gaan.

Interesse?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel én ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw CV én motivatie te sturen middels de volgende button:

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Sjoerd Peters (Manager Customer Contact Center) op telefoonnummer 06-31639633 of Erik Brouwer (HR business partner) op het telefoonnummer 06-43068454.

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Alliance Healthcare Nederland is onderdeel van Walgreens Boots Alliance (WBA), een wereldwijd actieve farmaceutisch gedreven onderneming die zich richt op gezondheid en welzijn. WBA is actief in meer dan 25 landen met 12.900 verkooppunten, heeft ongeveer 400.000 werknemers en beschikt over meer dan 340 farmaceutische distributiecentra die meer dan 180.000 apotheken en andere zorgverstrekkers bedienen.

In de Nederlandse organisatie werken ca. 1900 medewerkers bij Alliance Healthcare (groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alphega apotheek (franchise formule), Alcura / Alcura Apotheek (new business), Manufacturer Services, Spits apotheek (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening voor de farmaceutische industrie), Stephar (parallel import/ export farmaceutische producten) en PraQtijkPlus (franchise voor apotheekhoudende huisartsen).

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!