Skip to content

Link to accessibility

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor de afdeling Customer Contact Center van ons hoofdkantoor in 's-Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een

Teamlead knowledge center operations
(40 uur per week)

De functie

In jouw rol als Teamlead knowledge center operations ben je verantwoordelijk voor het coördineren en verbeteren van de verschillende werkzaamheden binnen het kenniscentrum Operations. Bewaak en rapporteer je over de voortgang en kwaliteit van het werk. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van het Customer Contact Center team Operations en fungeer je in deze rol als kennisvraagbaak. In deze rol wordt er van je verwacht dat je komt met nieuwe voorstellen en procesverbeteringen.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega die stressbestendig is. Je bent nauwkeurig en resultaatgericht en in staat om op effectieve wijze doelen en prioriteiten te bepalen. Je denkt in verbeteringen en komt met ideeën. Daarnaast draag jij proactief bij aan het continue verbeteren van de afdeling Customer Contact Center.

Daarnaast beschik je over:

•             HBO werk- en denkniveau

•             Kennis van klant- en leveranciersmanagement, Operations

•             Affiniteit met logistieke processen

•             Kennis van geautomatiseerde systemen

•             Kennis van Excel, Word en Powerpoint

•             Kennis van gangbare softwareprogramma's

•             Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift

•             Relevante, leidinggevende ervaring in soortgelijke rol
 

Solliciteer:

Spreekt deze functie jou aan, reageer dan door jouw cv en motivatie naar ons te sturen via onderstaande sollicitatie link:

Meer informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sjoerd Peters (manager customer services) 0631639633.

Alliance Healthcare Nederland is een veelzijdig bedrijf in de farmaceutische zorgketen van producent tot consument. Als onderdeel van Walgreens Boots Alliance (WBA), zijn wij een internationaal leidend merk die zich richt op gezondheid en welzijn. WBA is actief in meer dan 25 landen met 13.100 verkooppunten in 11 landen, heeft ongeveer 370.000 werknemers en beschikt over meer dan 350 farmaceutische distributiecentra die meer dan 200.000 apotheken en andere zorgverstrekkers bedienen.

In de Nederlandse organisatie werken ca. 1700 medewerkers bij Alliance Healthcare (groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alphega apotheek (franchise formule), Alcura Apotheek (new business), Manufacturer Services, Spits apotheek (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening voor de farmaceutische industrie), Stephar (parallel import/ export farmaceutische producten) en PraQtijkPlus (franchise voor apotheekhoudende huisartsen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl, of op de partner websites; www.nl.boots.com, www.alcura-health.nl, www.alphega-apotheek.nl, www.alloga.nl, www.spitsbv.nl en www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!