Skip to content

Link to accessibility

Alliance Healthcare Nederland is de partner bij uitstek voor de gehele farmaceutische zorgketen, van producent tot consument. Door onze unieke positie zijn we in staat de verschillende behoeftes van stakeholders binnen de keten te integreren en zo tot innovatieve oplossingen te komen. De gezondheid en het welbevinden van de klant vormen daarbij onze verbindende factor. Van onze medewerkers vragen wij continu anticiperen en meebewegen in een turbulente markt. Authenticiteit, initiatief en groei zijn onze sleutelfactoren voor succes.

Voor onze afdeling Service Delivery is een vacature ontstaan voor een ervaren

IT Servicedelivery employee
(40 uur)

Wat verwachten wij van jou?
Wie ben jij?

Geïnteresseerd?

Wat verwachten wij van jou?

Je verleent en coördineert eerste en waar mogelijk tweede lijns support  binnen Alliance Healthcare Nederland met betrekking tot de meest voorkomende IT gerelateerde problemen, storingen, vragen e.d. zodanig dat de gewenste servicegraad wordt gerealiseerd.

Je takenpakket bestaat primair uit:

• Vaststellen van aard en oorzaak van de gemelde problemen/storingen en deze vertalen naar een omschrijving en acties. Je bewaakt de voortgang en informeert de gebruikers daaromtrent.
• Verhelpen/oplossen van storingen. Telefonisch oplossen van problemen, adviseren van gebruikers omtrent herstel en het inschakelen van specialisten.
• Verzamelen en verspreiden van relevante informatie in geval van kritische situaties/storingen van bedrijfsprocessen
• Afhandelen van Request For Changes (RFC's), afspraken en de bijbehorende administratie
• Uitvoeren van gedelegeerde werkzaamheden (registeren van informatie, doorvoeren van autorisatie e.d.) en mede coördineren van niet gedelegeerde activiteiten.

Wie zoeken wij?

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een stressbestendige, oplossingsgerichte en enthousiaste nieuwe collega. Je staat stevig in je schoenen, denkt proactief mee in de organisatie, bent een echte teamplayer en gedreven in je vak.

Daarnaast beschik je over

- Sterk call intake- en handling capaciteiten
- HBO werk-denk niveau (Informatica)
- Ca. 5 jaar ervaring in een soortelijke functie
- Bij voorkeur ervaring in IT beheerprocessen (ITIL)
- Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal

Ons aanbod

Alliance Healthcare biedt een collegiale werkomgeving, goede doorgroeimogelijkheden en een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een goed salaris.

Ben je geïnteresseerd?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan door jouw cv en motivatie te sturen middels de volgende sollicitatiebutton:

Mocht je nog vragen hebben over de inhoud van de functie, dan kun je contact opnemen met Jacco van Stigt (Manager service delivery) via telefoonnummer 06-50683211.

Over Alliance Healthcare

Alliance Healthcare Nederland is een veelzijdig bedrijf in de farmaceutische zorgketen van producent tot consument. Als onderdeel van Walgreens Boots Alliance (WBA), zijn wij een internationaal leidend merk die zich richt op gezondheid en welzijn. WBA is actief in meer dan 25 landen met 13.100 verkooppunten in 11 landen, heeft ongeveer 370.000 werknemers en beschikt over meer dan 350 farmaceutische distributiecentra die meer dan 200.000 apotheken en andere zorgverstrekkers bedienen.

In de Nederlandse organisatie werken ca. 1700 medewerkers bij Alliance Healthcare (groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alphega apotheek (franchise formule), Alcura Apotheek (new business), Manufacturer Services, Spits apotheek (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening voor de farmaceutische industrie), Stephar (parallel import/ export farmaceutische producten) en PraQtijkPlus (franchise voor apotheekhoudende huisartsen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl, of op de partner websites;www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nl,www.spitsbv.nlen www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!