Skip to content

Link to accessibility

Voor onze logistieke dienstverlener Alloga, gelegen in Wijchen zijn wij opzoek naar een enthousiaste medewerker voor de functie van

Employee customer Services
(40 uur)

Wat verwachten wij van jou?
Wie zoeken wij?

Geïnteresseerd?

Wat verwachten wij van jou?

Je bent verantwoordelijk voor klanten te woord staan, accountbeheer, de correcte verwerking van de dagelijkse orderflow, voorraadbeheer (binnenkomende en uitgaande goederen), facturatie en rapportages. Je neemt klachten en onregelmatigheden in het warehouse management systeem af conform de bestaande processen. Je bent de spin in het web voor een of meerdere klanten.

Daarnaast bestaan je werkzaamheden uit:
· Invoeren & begeleiden van inkomende en uitgaande goederen, zowel nationaal als internationaal.
· Het op een juiste wijze onderhouden, zowel proactief als reactief, van interne / externe contacten (opdrachtgevers, subcontractors) met dien verstande, dat ten allen tijde gezorgd wordt voor een optimale dienstverlening.
· Het registreren en rapporteren van afwijkingen aan leidinggevende.
· Het naleven van gemaakte afspraken (intern / extern) omtrent bestaande procedures en controle hierop, waarbij hij/zij specifiek rekening houdt met kwaliteit, efficiency, kosten, goederen-eigenschappen, charges en aantallen.
· Vervanging van collega's op de afdeling Customer Services bij afwezigheid.
· Onderhouden en bevorderen van een goede samenwerking met medewerkers van alle afdelingen.

Wie zoeken wij?

· Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau
·Enige jaren relevante werkervaring met operationeel accountbeheer / Customer Service werkzaamheden op internationaal niveau.
· Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
· Kennis van en ervaring met MS Office, Outlook, Warehouse management en order entrysystemen.
· Kennis van Manhattan ILS, AX Dynamics is een pré.
· Inzicht in logistieke processen.
· Klantgericht (maar met kritische instelling), zeer accuraat en een echte teamplayer.
· Stressbestendig, proactief en in staat zijn om prioriteiten te stellen.
· Flexibele houding ten aanzien van (verschoven) werktijden, incidenteel overwerk en eventuele uitvoering van de werkzaamheden op onze andere vestiging (Veghel). 

Geïnteresseerd?

Voldoe je aan bovenstaand profiel en is je interesse gewerkt? Reageer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen middels de sollicitatiebutton: 

Voor meer informatie over de deze functie kun je contract opnemen met Mark van Boxtel (Manager Customer Services) via       06 – 46.88.95.86.

Over Alliance Healthcare

Alliance Healthcare Nederland is een veelzijdig bedrijf in de farmaceutische zorgketen van producent tot consument. Als onderdeel van Walgreens Boots Alliance (WBA), zijn wij een internationaal leidend merk die zich richt op gezondheid en welzijn. WBA is actief in meer dan 25 landen met 13.100 verkooppunten in 11 landen, heeft ongeveer 370.000 werknemers en beschikt over meer dan 350 farmaceutische distributiecentra die meer dan 200.000 apotheken en andere zorgverstrekkers bedienen.

In de Nederlandse organisatie werken ca. 1700 medewerkers bij Alliance Healthcare (groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alphega apotheek (franchise formule), Alcura Apotheek (new business), Manufacturer Services, Spits apotheek (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening voor de farmaceutische industrie), Stephar (parallel import/ export farmaceutische producten) en PraQtijkPlus (franchise voor apotheekhoudende huisartsen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl, of op de partner websites;www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nl,www.spitsbv.nlen www.praqtijkplus.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!