Skip to content

Link to accessibility

Wegens uitbreiding van ons team en de werkzaamheden op de afdeling Consumer contact center Boots Nederland B.V. zijn we op ons hoofdkantoor in Den Bosch op zoek naar een enthousiaste en communicatief vaardige…

Apothekersassistente
(24-36 uur)

Wat verwachten wij van jou?

Als apothekersassistente binnen het Consumer contact center heb je direct telefonisch contact met klanten van onze Boots apotheken. Alle klanten die hun eigen Boots apotheek bellen worden  rechtstreeks doorverbonden naar het Consumer contact center. Je hebt toegang tot het Pharmacom systeem van alle Boots apotheken en helpt de klanten vanuit een centraal punt. Met de apotheek heb je via mail en/of telefoon contact. Je geeft o.a. voorlichting/advies over genees- en zelfzorgmiddelen, vraagt herhaalrecepten aan of beantwoordt vragen over de levering. Ook ondersteun je de Boots apotheken door EU gesprekken te voeren met patiënten.

Je biedt zo op een efficiënte en effectieve wijze telefonische ondersteuning aan de activiteiten van onze eigendomsapotheken.

Wie zoeken wij?

Je hebt de MBO-opleiding apothekersassistent afgerond. Je hebt actuele kennis en ervaring als apothekersassistente en ervaring met Pharmacom en het werken met Outlook. Je volgt relevante wet- en regelgeving, alsmede ontwikkelingen in de branche. Je kunt uitermate goed luisteren, doorvragen en de verkregen informatie beoordelen. Je bent servicegericht, klantvriendelijk, hebt een prettige telefoonstem en spreekt vloeiend ABN. Je bent flexibel en komt enthousiast over.

Wat bieden wij?

  • Salariëring en secundaire voorwaarden volgens CAO apotheken
  • Bij- en nascholingen (o.a. CME cursussen)
  • Een contract voor 24-36 uur
  • De mogelijkheid deze functie te combineren met een baan in een van onze Boots apotheken

Geïnteresseerd?

Ben je toe aan deze nieuwe uitdaging en word jij onze nieuwe collega? Reageer dan door jouw cv en motivatie naar ons te sturen via onderstaande sollicitatiebutton:

Mocht je nog vragen hebben over de inhoud van de functie, dan kun je contact opnemen met Dominique van der Steen (Team lead call center) via volgende telefoonnummer 06-23776277 of via e-mail: dominique.van.der.steen@alliance-healthcare.nl.

Alliance Healthcare Nederland is een veelzijdig bedrijf in de farmaceutische zorgketen van producent tot consument. Als onderdeel van Walgreens Boots Alliance (WBA), zijn wij een internationaal leidend merk die zich richt op gezondheid en welzijn. WBA is actief in meer dan 25 landen met 13.100 verkooppunten in 11 landen, heeft ongeveer 370.000 werknemers en beschikt over meer dan 350 farmaceutische distributiecentra die meer dan 200.000 apotheken en andere zorgverstrekkers bedienen.

In de Nederlandse organisatie werken ca. 1700 medewerkers bij Alliance Healthcare (groothandel), Boots apotheek (eigendomsapotheken), Alphega apotheek (franchise formule), Alcura Apotheek (new business), Manufacturer Services, Spits apotheek (baxtering), Alloga (logistieke dienstverlening voor de farmaceutische industrie), Stephar (parallel import/ export farmaceutische producten) en PraQtijkPlus (franchise voor apotheekhoudende huisartsen).

Meer informatie vind je op www.alliance-healthcare.nl, of op de partner websites;www.nl.boots.comwww.alcura-health.nlwww.alphega-apotheek.nlwww.alloga.nl,www.spitsbv.nlen www.praqtijkplus.nl.